{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må man polere
  • #1   19. dec 2007 du må polere 1 tallet alle fire årstider

• #2   19. dec 2007 Tror ikke det er nogen grænser for hvornår du må polere, men menes at have hørt, at det virker bedre på lakken i efterårs halvåret, da lakkens porre er mere åbne pga temperatur og klima.

• #3   19. dec 2007 Du kan sagtens polere din bil her til vinter, bilen skal bare stå i en garage hvor der er varme .

gør det selv i min garage hvor der 30 grader varmt min bliver poleret ca 3-4 gange om året

• #5   19. dec 2007 bare ikke gøre det i direkte solskin, om sommeren, så er der ingen problem. .

• #6   19. dec 2007 ikke for at stjæle emne! Men er der nogen der kan anbefale en god polermaskine? Jeg gider nemlig ikke stå med en klud hver gang..

• #7   19. dec 2007 Det står som regl på tuben/bøtten som du har købt. Der står noget om evt. temperatur, solskind eller ikke sol. Hvis ikke der står noget på poleremidlet om det så er det bare at gå i gang. Men jeg ville nok vælge at gøre det i pluds grader, ellers tror jeg ikke rigtig på at poleremidlet kan arbejde i lakken som det skal.

• #8   6. jan 2008 hej et lille råd til polering..i kan poler alle tider på året om vinteren kommer der flyvrust .1..flyvrust skal syres af .2.så grund sliber man ridser i laken med en lidt grov slipemidel..3.efterslipning af spindelsvæv som man ser i solen .4 voks lægges på med hånden og ik polermaskinen .5 forsejler så holder det ...brug aldrig polermaskine til voks !!!og brug produkter som ka kemisk sammen ellers er alt spildt arbejde ..

Kommentér på:
Hvornår må man polere

Annonce