{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Surt opstød lige før jul... {{forumTopicSubject}}

Hej BG...

Ja er sku ked af at ødelægge jule hyggen men jeg måtte bare komme af med min vrede.. Hvad Helved sker der for folk og lyskryds...!!!! folk køre jo over for rød som aldrig før..!!! det er ligemeget hvornår man holder i et kryds så kunne politiet snupper et par stykker der køre over for rød... for 20min siden holdte jeg i et lyskryds i helsingør for rødt, da jeg får grøn og sætter igang (jeg ska dreje til højre) kigger jeg selvfølgelig over højre skulder og i mit spejl intet at se så jeg køre og ligepludselig holder der bare en gut 3cm for min dør!!!! så er idioten pløjet over for RENT RØDT... og ikke nok med det flyver han ud og spørger hvad helved jeg laver..!!! JA jeg køre over for grønt som det eneste måske.:!!! 4 andre kommer hen og fortæller klap hatten at det altså var ham der kørte over for rød..!!! fatter ikke der overhoved ikke bliver gjort noget imod det... nej så heller give bøder for at køre uden lys på cyklen eller gemme sig i en busk og skyde fart "synder" med 55km/t...

Nå ja skulle bare af med min vrede... god jul iøvrigt...

Hilsen Emil..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Surt opstød lige før jul...
Kommentér på:
Surt opstød lige før jul...

Annonce