{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjov og billig
  • #1   12. dec 2004 Køb en liter lyserød maling og en pose med kulørte fjer, den blir mægtig flot!

    smiley


  • #2   12. dec 2004 hhhmm... dagens udfodring, hehe
    Ikke nogen dårlig ide Anders T smiley
    nej... Det er bare desværre en kendsgerning at der er en grund til ting er billige, for det meste i alt fald..
    Ved ikke hvor meget du kan arbejde med evt. glasfiber, men det er jo ikke ligefrem noget der koster mange penge.. Og kan du arbejde med det, kan du nå langt med bilen, Dvs komplet skørter, og alle mulige ting ændret, det kan nu blive meget pænt, det sidste du så mangler er Maling, ja du kan jo købe Spray dåser til omkring 89,- for 400ml Maling, i enten metal eller ikke metal, hvis du vælger metal skal du så have en "klar lak" med, som for samme dosering koster 59,- du skal nok bruge omkring 4 liter, alt efter hvor meget du sprøgter, du skal jo også have en grunder, de koster 59,- pr dåse også i 400ml.
    Men jo en god gang Glasfiber og en gang maling, og nu siger jeg ikke det her, men skær en ring af dine fjedre, det er noget lort men det ser bedre ud.
    Ja, og så kan du købe nogle brugte alu fælge i den blå avis, så ialt har du lavet en hel bil for ca. 4-5000,- max


  • #3   12. dec 2004 4 liter var altså selve farven, ikke klar lak

  • #4   12. dec 2004 Glasfiber kan du bare købe hos bådforretninger, de har jo masser, til ingen penge, Håber du kan bruge nogle af de ting jeg skrev, du kan evt. også spørge nogle CD-Cardic forhandlere om de ikke har noget gammelt noget de gerne vil af med for ingen penge, kan huske der hvor jeg arbejdede havde vi masser af 80'er gejl og lign. der faktisk var ok, der jeg købte mine Brazilfælge

  • #5   12. dec 2004 bare fyre' sådan nogle striber på som jeg nu har... pænere bliver den nok ikke, men du skal nok får lidt mere opmærksomhed end nu...

  • #6   12. dec 2004 de kan fås ved autosport eller thansen til 300 eller noget i den retning...

  • #7   12. dec 2004 jep, men jeg har nu aldrig set en ford ka med pletter på...

  • #8   12. dec 2004 Kig lige under Forummet OPRYDNING!!! der er nogle 15" med hulafstand 4x100 det er også det en Kadett kører med, du skal bare høre hvad indpresningen er, men tror ikke det er noget problem, de står til 350,- det er jo ikke ligefrem mange penge

  • #9   12. dec 2004 Alexander C>> Du er sej...du vælter frem med tusind gode ideer, min id'e er slået smiley

  • #10   12. dec 2004 Til Alexander C: Nu er jeg ikke den store handyman, så jeg tror jeg springer over.

    Til Anders T: Det var egentlig en god ide smiley


  • #11   12. dec 2004 Selv om man ikke er handy mand, kan man jo altid lære lidt?



  • #12   12. dec 2004 Men ligefrem at gå i kast med at lave et skørtsæt, det tvivler jeg på at det bliver til meget for mig, men ellers god ide

  • #13   12. dec 2004 Hvor meget malling vil i skyde på der skal til hele bilen??? bare et enkelt lag til at male den op igen.


  • #14   12. dec 2004 Kommer jo selvfølgelig an på hvormeget du vil ofre! Men lidt "knofedt" gør meget!

    Poler bilen, det gør det første!
    et sæt alufælg - Får bilen til at ligne en milion i forhold til nu
    Et sænkningsæt - Rå udsende, bedere køreenskaber

    Vask din motor, og ton ruderne! Billigt og enkelt.
    Vil du gå lidt videre så få indefavet kofangere og spejle, eller køb evt. et skørtesæt Ca. 5000 kr.-


  • #15   12. dec 2004 ja, poler bilen..Lad være med at begynde at male den selv, 9 ud af 10 gange ligner d lort.
    Sæt noget toningsfilm i ruderne.
    Som andre allerede har sagt; skær en ring eller to af fjederne...
    Og nogle alu til sommer..


Kommentér på:
Sjov og billig

Annonce