399 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hei folkens"
hei folkens
jeg har en vectra b fra 1998 hvad et køre den med og vil i mene at den ville kunne køre med et 37 hvor fælgene de er 17 tommer og dem bag i er 225 brede og 215 forand ????
jeg har en vectra b fra 1998 hvad et køre den med og vil i mene at den ville kunne køre med et 37 hvor fælgene de er 17 tommer og dem bag i er 225 brede og 215 forand ????
Skrevet af: Hr.:Vectra (viborg) . - 17. apr 2013
Hei folkens
hej alle sammen har i det godt længe siden man har høret noget til jer fra team sniger.... skal vi ikk snart finde på noget igen her
hej alle sammen har i det godt længe siden man har høret noget til jer fra team sniger.... skal vi ikk snart finde på noget igen her
Skrevet af: Brian P( Team Sniger Randers). P - 15. jan 2009
Hei folkens.
Nu skal der satme snart ske noget i kolding igen!! Min civic er snart kører klar igen efter en mindre ulykke.. Så ser frem til at mødes med jer alle..!!
Nu skal der satme snart ske noget i kolding igen!! Min civic er snart kører klar igen efter en mindre ulykke.. Så ser frem til at mødes med jer alle..!!
Skrevet af: * G L U D * ~ Jeg hader eventpiger! ~ - 16. maj 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af to lamper 700 kr.
- opvaskemaskine montering 700 kr.
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 77 Svar: 1.573
hei folkens