{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

aaaaaaaaaaaaaarrrrgh min lak:-( {{forumTopicSubject}}

hvad sker der mand....min bil blev nylakrtet med den fedeste effekt lak for tre måneder siden....og nu BOBLER lakken sgu på tager og bagsmåk kofangere og spejle osv....det er små bobler der varierer i størrelse ...men alt o alt er det pænt belastende....hvad fanden kan det være.... snakkede med maleren der har lavet det ...han synes det var MEGET mærkeligt.... og at jeg skulle komme igen i det nye år så vi kunne se hvor slemt det er...ved i hvad det kan være ig kan det reddes.... eller er det en ny omgang lak på hele dyret???

PS jeg tror personligt det er fordi lakken ikke nåede at hærde inden den kom på gaden . da han ikke smed den i ovnen, men luft tørrede den pga spartlen ikke måttet få varm luft påstod han... holder det????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aaaaaaaaaaaaaarrrrgh min lak:-(
  • #1   14. dec 2004 det var sku da træls, jeg håber at du finder ud af det uden det kommer til at koste dig en stor pose penge.

Hilsen Morten

• #2   14. dec 2004 Det kan også være at der er små microskopiske rusthuller, hvor der så kommer vand i..... Men kan ikke sige bestem hvad årsagen er........

Det var det der var galt med min lak engang. Og så at lakken også var for billig......

• #3   14. dec 2004 Det kan være at der har været små stenslag fra den tidligere grunder som han ikke har fået spartlet væk, det gør at der er små luft rum rundt omkring på lakken, eller også har han ikke stået i en ren maler ovn da han malede den, men trist at hører, håber at han laver det om igen, han kan gode redde det ved at male de områder hvor det bobler, og så slibe overgangen væk med noget kraftigt polermiddel.

• #4   14. dec 2004 Det bliver han nødt til at lave om, uanset grunden.
    Håber ikke du har fået lavet det 'Orange', for så er der
    ikke de store muligheder udover at håbe!!!

• #5   14. dec 2004 ...øhm...der var ikke spartlet der hvor lakken bobler...og lakken var dyr..det er en pearl lak til 5 kilo literen... men som sagt blev den ikke smidt i en ovn bagefter....plus det er en prof maler...han er ligeså overrasket som mig da han så det...men sagde dog at hvis det ikke lægger sig må han lave det om....tror sgu det er fordi han ikke magter at male med flere lag... da det er en speciel fremgangs metode med den lak der.... men jag håber han siger at det skal laves helt om....for så har jeg en helt anden plan i hovedet

• #6   14. dec 2004 det var "orange" men han har stadig et omdømme da hans reklame sidder på bilen he he

• #7   14. dec 2004 min fik også pearl lak i april mdr (yaris farve) og minbil var ikke pæn inden lak der var rigtig meget spartel arbejde, maleren havde også bil i over en mdr, men godt resultat, og der er ikke noget som helst galt nu.
    Jeg tror altså det er din maler det er galt med, havde selv en mazda 323 F der begyndte at bobble på tag og en dør, det var også kort tid efter maler, jeg fik at vide det var fugtknubber, og at det var fordi den ikke var hærtet efter at den kom ud.

• #8   14. dec 2004 sygt...så skal jeg lige have det gratis

• #9   14. dec 2004 Hej allan

Det tyder på der er ngoet der ik har været renset ordentligt af inden lakering...
    Har du før haft poleret bilen inden den nye lakering??
    Men det burde maleren vide så det helt sikkert hans fejl, med mindre du selv har skulle slibe den ned:-)

Mvh
    Allan

• #10   14. dec 2004 tjaeh... når nu du har fået det lavet "orange" er der intet at hente.. ja du kan svine hans omdømme til hvis han nægter men det er også det.

held og lykke med det. meget flot honda.

• #11   14. dec 2004 han siger heldigvis han gerne vil lave det...håber han mener hele bilen...så finder jeg bare en anden lak..der ikke er så dyr.. men stadig fed... bilver lidt spændende om han vil lave hele bilen nu det er sort..

• #12   14. dec 2004 T B hvor kan man købe perlemor lak for 200-300Kr pr Liter..????????????????

• #13   14. dec 2004 Att tb...my bad...jeg mente at det kostede 4 kilo i det hele og så lidt arbejds penge til maleren...sorry...ved godt det ikke koster det vide ud af øjnene...

• #14   14. dec 2004 men min pris på literen til bilen blev vidst omkring 2 kilo lliteren

• #15   14. dec 2004 ved ikke koden...men den hedder mica nivola eller sådan noget... det er en alfa effekt lak.. det ehedder en pearl lak. koster lidt penge...men er også flot...den skifter mellem guld babyblå og lidt sølv.... god jagt

• #16   14. dec 2004 ok...takker...generelt er det bare skide dyrt at få lakeret bil på sydsjælland..der er få auto lakerer, og dem der er her er røv dyre desværre

• #17   14. dec 2004 hmmm det er først nu det kan ses....altså efter det er blevet koldt...der har intet været før nu...det er som om de kan gnides væk ....lige som om lakken er blød

• #18   14. dec 2004 men det er også kommet på taget efter i nat...det bliver mere og mere udbredt dag efter dag...som om der ikke egrunder nok eller noget......uuuuuuaaaaaaaaaa hulk hulk...min bil har fået mæslinger......aaaaaaargh jeg er gal...

• #19   14. dec 2004 vil ikke nævne nogen navne...sådan er jeg ikke... men grunden til den ikke kom i ovn var at han var usikker på om spartlingen kunne tåle det...

Kommentér på:
aaaaaaaaaaaaaarrrrgh min lak:-(

Annonce