{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis parkering i Århus
  • #1   15. dec 2004 Det bliver sateme ikke nemt, jeg holder oppe ad helvede til op af Ny Munkegade til når jeg skal derned omkring.

JD

• #2   15. dec 2004 Du kan jo også vælge at afmontere dine nummerplader når du forlader bilen smiley så er du fri for parkeringsbøder.

JD

• #3   15. dec 2004 Eller rykke dine vinduesviskere af, så kan de ikke sætte bøden fast.

JD

• #4   15. dec 2004 Det er muligt at parkere gratis bagved Bruuns Galleri, der ved DGI huset, ellers kan man holde i latinerkvarteret. Der er en kirke ved en sidegade til Mejlgade, mener man også kan parkere gratis der! Ved ikke med hovedbiblioteket, om der er noget nær det!?! Eller evt i Vestergade? Lige hvad jeg sådan kan komme i tanke om, men personligt tager jeg altid cyklen derind! smiley

• #5   16. dec 2004 Du kan parkere i gaderne bagved prismet, lige ved Ceres og Shell tanken. Der er ingen begrænsning.
    I ø-gaderne kan man også parkere gratis, men kun i 2 timer ad gangen.

• #6   16. dec 2004 Man kan også parkere nede ved politistationen
    Der er der ca 15 HELT gratis p-pladser, og der er vel næppe nogen der tør gøre noget ved ens bil, når den holder der smiley

Jeg parkerer altid der, når jeg skal parkere gratis i århus

• #7   16. dec 2004 He he, Martin løgn i din hals, ser du bedre efter står der ved politistationen, at det er forbeholdt de ansatte, så med mindre du er panserbasse går den ikke. BLIVER DET OPDAGET SLÆBER FALCK LORTET VÆK. Du kan have ret i at der ikke er store chancer for, at blive udsat for hærværk.
    '
    JD

• #8   20. dec 2004 J D der er faktisk 15 pladser, som ALLE kan bruge, de ligger på højre side af politistationen. Så hvis du kommer fra den retning, hvor Hifi klubben ligger, er det den første indkørsel til politistationen smiley

• #9   20. dec 2004 Okay????? Da jeg i sommers var nede ved politigården for at hente plader til Porschen, parkerede jeg der hvor du siger. Så kom de en betjent og sagde at det var forbeholdt de ansatte. jeg sagde at, min far var betjent og jeg havde en vigtig meddelse til ham. Da jeg kom ud med pladerne under armen grinede han bare. Jeg skyndte mig at køre, og derfor troede jeg at det var forbeholdt de ansatte.

JD

Kommentér på:
Gratis parkering i Århus

Annonce