{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Calibra 4x4 Turbo +/-
  • #1   3. jan 2008 fordelergearkassen er noget lort ellers er det en fin bil..

• #2   3. jan 2008 Kan man gøre noget ved den forbandede fordelergearkasse, forbedre eller udskifte??? Det er også den der er mit værste minus indtil videre :S

• #3   3. jan 2008 4x4 er MEGET MEGET sart !!! og det er både dyrt og omfangsrigt at reparere på.

bilen kører KANON og er standard pænt hurtig.

ønsker du mere end de org 204 hk kan der vel findes omkring 20hk mere med en chip, alt derover kræver en noget større ombygning da både org dysser, turbo og udst.manifold ikke kan klare mere effekt. Igen gælder det ved effektforøgelse at 4x4 bliver yderligere belastet.

så er der rust, bilen er jo grundliggende en vectra A med en anden "skal" på, så bagvanger, skærmkanter, paneler osv skal kontroleres grundigt.

hvis du kan undvære 4x4 så er 2.5v6 eller 150HK 2.0 nok et bedre køb.

• #4   3. jan 2008 Det er turboen jeg finder mest intra, men 4x4 er da bare for fedt smiley

• #5   3. jan 2008 ja, den kan opgraderes, spørg omkring dig på opelforum, der er vist et par stykker der har fået det gjort, men mener vi snakker 10.000kr

• #6   3. jan 2008 Men kan man så opgradere og slippe for en milliard små rep. er jeg villig til det smiley

• #7   3. jan 2008 største minus... det er en opel... =D

• #8   3. jan 2008 min fætter har en 255 heste den river fat:D faktisk til salg:D

• #9   3. jan 2008 enig med søren ;O)

• #10   3. jan 2008 Os enig med Søren V.

Men det er en fed bil.Har selv kigge på sådan en.

• #11   3. jan 2008 solgte sådan en fantasisk vogn for små 2 år siden
    super gude bil og savner den for sindsygt.

den var dog lavet i det 4x4 og gearkasse for 55,000 i tyskland på opel,s egen regning da de havde kørt den i bremse stand eller noget.
    jeg havde monteret et lotex chip sæt, ny intercooler og hævet trygget. den lagde 280hk fra sig og kørte fra en chippet audi tt med std 225hk men chippet ved palm til 270hk. i alle gear

• #12   3. jan 2008 det er jo i bund og grund en vectra sådan en calipra.. det er i sig selv vel grund nok til at være på vagt,

• #13   3. jan 2008 kim, inden du starter for meget med hvad den kan chippes til og hvad den ikke kan, så sæt dig lige ind i det smiley

Kender flere der kører med 280-300hk på hjulene med chip, benzintryksregulator, andre tændrør...

Daniel

• #14   3. jan 2008 ha ha så siger i det største minus er det er en opel og så kører i selv VW, ej nu må jeg grine... men som sagt hvis du skal ud og kigge efter sådan en fed bil, så gik efter det omtalte problem med rust i bagvanger, paneler osv. ville også være fornuftig at tjekke der ikke er lavet for meget fuskved motorstyringsledningsnettet, kan drille utrolig meget hvis der har været for mange pilfingre i det. og syncromesh i anden 2 gear har også med at blive slidt hvis den er blevet kørt meget hård.

• #15   3. jan 2008 har hørt noget om at denne fordeler gearkasse er rimelig dyr. men den fra bmw e30 325 ix skulle passe på og den koster slet ikke i nærheden af den fra opel.. ret mig hvis jeg tager fejl..

• #16   3. jan 2008 har man ejet sådan en vogn ved man at hele indtrykket af bilen er kvalitet. Det virker som om opel bare har taget alt det gode fra hylderne og så kunne man ikke sælge bilen fordi den blev for dyr.. jeg tror ikke den 4x4 boks er så farlig har aldrig mødt nogen der har smadret den. kun min egen som opel selv betalte.

• #17   3. jan 2008 fordelergearkassen kan godt findes til små 2 tusind, men heller ikke sikkert den holder længe. det bedste er at få en forstærket på.

• #18   3. jan 2008 standard turbo kan ikke lave så mange hk !!!!

ja med voldsom hævet benzintryk kan den måske få dysser til at levere benzin nok til 280 sjællænder heste, men på bekostning af benzinmængde ved alt andet end fuld gas

Kommentér på:
Opel Calibra 4x4 Turbo +/-

Annonce