{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

mekker kursus. {{forumTopicSubject}}

hey folkens.

sad og tænkte på om man ikke kunne tage nogle mekker kursuser, sådan på aftenskole eller andet. ?

det skal ikke være sådan noget den her ting er rund og heder et dæk.

men eks. lære at skifte bremser/skiver/klodser, støddæmpere og i den stil.

og general motorlære.

og nej har ikke tid til at starte på en mekker udd. leder efter noget fritids kursus / klub ting.

det behøver ikke være gratis.

syntes bare snart man har smidt mange penge efter mekanikere på ting man nok sev burde have lavet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mekker kursus.
  • Loke R
    Loke R Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #1   5. jan 2008 Jeg tror desværre ikke der findes sådan noget ... Men det er jo bare generelt dyrt at få lavet bil..

Og der er nok en grund til det er en 4 år lang uddannelse det meste er ikke ligeså nemt som det ser ud til smiley

Men hvis du er træt af overpriser så kan du jo handle lidt med nogen lærlinge der snart er færdige, og få lavet tingene til en lidt bedre pris smiley

• #2   5. jan 2008 Hvis du spørger pænt om du må, kan du nogle gange godt få lov til at glo din mekaniker over skulderen smiley

(kræver selvf at du laver fejl på din bil :p)

• #3   5. jan 2008 lige det jeg tænkte.

men har selv. en 5 /2 årig IT-uddanese bag mig, så gider sku ikke lige 4 år på skolebænken mere he he.

og det emd at kigge over skulderen, ja det kunne jeg godt få lov til, men det er sku bare det at jeg altid er på arbejde når den hoder på værkstedet i måske 2-3 timer smiley

• #4   5. jan 2008 men må ud og finde mig et par sidste års lærlinge he he

• #5   5. jan 2008 Tag dog et grundkursus på en teknisk skole.. Hvis du tager dig sammen og holder dig fra de unge kan du faktisk få en del ud af det. Der kommer man let over mange ting.

Kommentér på:
mekker kursus.

Annonce