{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi Kameraer! virker de?
  • #1   17. dec 2004 prøv at køre for stærkt

• #2   17. dec 2004 Dem vi har i Grindsted er til for at holde øje med eet eller andet - altså til pis og papir...
    Men det vil ikke undre mig, hvis der kom foto-fælder op i lyskryds.

• #3   17. dec 2004 det er kun til fodgængere... men de filmer ret bredt så hvis der sker uheld så tager de det med...men de måler ikke fart...det skal være menneske styret da der er for stor fejl procent på de automatiske endnu:::

• #4   17. dec 2004 ok. så hvis jeg har kørt 110 km/t over et lyskryds så sker der ikke noget ved det?

• #5   17. dec 2004 tror jeg ikke du skal være bange for... - ikke mht. kamera ihvertfald

• #6   17. dec 2004 men hvis du banker gennem et lyskryds med 110 kmt så er du sgu ikke for klog...der findes stadig mennesker der går over for rødt:-/

• #7   17. dec 2004 var ikke med vilje..... kender i ikke det at man ikke kan sænke farten efter man har kørt på mortorvej?

• #8   17. dec 2004 Hvis der kommer faste kamera sker der bare det samme som i sverige... Der blev linsen bare malet over af folk som var træt af dem.. Det enten med at sverige fjernede dem da de kostede mere i alt holde i stand end hva de tjente ind på dem

• #9   17. dec 2004 jeps... Men nu skriver han jo så heller ikke det er inde i byen, så jeg går ud fra det er ude på landevejen smiley

Men hvae... hvoffor har folk egentlig den underlige mani med at blænde op for deres lys, når de kommer til et lyskryds? Ved langt de fleste lyskryds i danmark, er der spoler overalt, som man nemt kan se... såe... hehe... Til alle jer der blænder op - det er spildt arbejde smiley

• #10   17. dec 2004 Jeg læste, at man i Norge også har sat kameraer op i lyskryds. For at fange dem, der kører over for rødt. En god ide. Desværre blev bilisterne rædselsslagne for at blive blitzet, så de bremsede altid vildt også selvom de måske burde være kørt over for rødgult. Resultatet:

Flere uheld med påkørsel bagfra.

• #11   17. dec 2004 så jeg behøver ikke at være nervøs for at der sker noget ved?

• #12   17. dec 2004 ved godt det ikke var så smart....

• #13   17. dec 2004 Hvis det er de grå fuglehuse med to linsehuller i, som der blandt andet står i Århus, så anvendes de til fartsyndere og folk der kører over for rødt.

• #14   17. dec 2004 lad mig sige det på den måde...hvis du har kørt vildt stærkt feks 100 i en 40 eller 60 zone...lan det nok godt være du får et luille kald samme dag...det gjorde de ved min kammi...de ringede og sagde han lige skulle komme ind.. for de havde et billede han skulle se.... han fik en mega bøde og frataget sit kort i to år... så kan han lære det... hygge

• #15   17. dec 2004 Gid vi kunne få overvågningskameraer op på motorvejene også!!!!

Ikke til fartovertrædelser, men til at optage alle dem, der ikke ser sig for inden vognbaneskift!!!!! Og alle dem, som ligger i midterbanen imens højre bane er helt tom!!!!!

Men ak nej det er altid farten, man slår ned på.

• #16   17. dec 2004 hehe... Så blev du efterfølgende stiv af kvajebajere, Allan ? - Må sgu være nederen... Men okay... det er jo ens egen skyld

• #17   17. dec 2004 Har de de der kameraer i vejle`?

• #18   17. dec 2004 Jeg har aldrig set et i Vejle; bor og færdes til dagligt i Vejle, så hvis der var nogen, ville jeg sq også ha' set dem

• #19   17. dec 2004 Gør som jeg, afmonter den foreste nummerplade, jeg har sparet mange pange ved det. Jeg er kun blevet nappet en gang hvor det kostede mig 500 kr, for at køre uden nummerplade. Uden synligt billede af føren, samt billede af nummerpladen kan de ikke give dig bøde.

JD

• #20   17. dec 2004 ATT anders l....... det var sgu heldigvis ikke mig.... hygge

• #21   17. dec 2004 @ J D - det problem har de løst, de tager først et billede af bilen uden nummerplade forfra .. derefter et billede af bilen bagfra med nummerplade, resultat = en bøde for at køre for stærkt OG en bøde for manglende nummerplade. Surt show... smiley

@ Rasmus B - I Århus var det et forsøg, som er ovre, kasserne sidder der kun præventivt - om ikke andet så indtil videre ihvertfald.

• #22   17. dec 2004 Daniel, jeg ved godt, at ved en fotofælde, hvad enten det er ved lazer, eller en fotovogn, "skyder" de bilen eller fotografere de bilen bagfra, men hvordan skulle det kunne lade sig gøre i et lyskryds. Feks. i krydset Søren Friks vej, Århus bliver man ikke "taget bagfra" Når du holder i Frisco krydset og der bliver grønt, er du tvunget til at køre hvad remmer og tøj kan holde til for at når over Søren Frics vej. Hvis man ikke kommer på de 120-130 stykker når man det ikke, og det er jo surt show. Derfor har jeg med succes "ræset" over selvom kameraet blitzer, uden at få bøde.

JD

• #23   19. dec 2004 Naturligvis .. er kameraet ikke bemandet er det jo ikke "intelligent" smiley

• #24   19. dec 2004 Nej men du sagde sgu da at de blitsede bagfra????

JD

• #25   20. dec 2004 @J D - okay... den må jeg tage på min kappe som en fejlformulering så, hvad jeg mente var når der er tale om bemandede kameravogne. smiley

...Men bortset fra det er det vel ikke en god ting at køre 120-130 km/t i en 60 km zone, om man så når det grønne lys eller ej smiley

• #26   20. dec 2004 Det er heller ikke en god ting at gå skrå over en vej, eller glemme sin cykel lygte..................... sådan er der så meget.

JD

Kommentér på:
Politi Kameraer! virker de?

Annonce