{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

hjælp ang bøde!!.. {{forumTopicSubject}}

hey!!.. fik en parkeringsbøde igår på 510kr,hvis det var til politiet var det iorden,men fandeme ik de spassere af p-vagter.. men er der ik noget med man kan lade være med og betale og de ik kan gøre en skid?? eller nogle andre gode råd til man ik skal betale til de svin... ;O(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp ang bøde!!..
  • #1   18. dec 2004 Kommer jo lidt an på hvorvidt det er et privat p-korps der har skrevet dig eller kommunalt.

Uanset hvad tror jeg det er svært at slippe for at betale, da de bare hiver dig i retten hvis du ikke hoster op.

Nu lyder det jo heller ikke lige til at du er helt uskyldig...

• #2   18. dec 2004 Hey dude...

Hvis man spiller på rouletten må man jo være klar over at man kan både vinde og tabe.. Du tabte denne gang, så betal og vær glad... ALT andet får du ikke meget ud af bortset fra spildt tid....

• #3   18. dec 2004 Og de metoder de bruger idag, har de både digital kamera osv. så de har beviserne iorden, så man skal nok lade være med at betale ! Så se du og betale og find en pakeringsplads næste gang der ikke udløser P-bøder.
    Glædelig jul og godt nytår.

• #4   18. dec 2004 Michael A>> JEg er sgu bange for at der ik er meget at stille op.....

Hvis du er på SU eller lærlingeløn kan du bede om bødenedsættelse men det er slet ikke sikkert at du får det...

• #5   18. dec 2004 ja det er rigtig nok,hørte bare lidt om det,så ville da lige høre jer,ja jeg må desværre nok betale ved kasse 1 ;O( hader bare de p-vagter som pesten.. men en anden god ting,er om 30 min skal jeg mødes med min mekaniker,og så bliver der sat turbo motor i bravo"en smiley så noget er der da og trøste bøden med..hehe

• #6   18. dec 2004 helmuth!!.. ja det sgu rigtigt nok,og ens egen skyld,men det er bare pisse irriterende,og du kender det nok os desværre.. øvøv nu vil jeg tøffe afsted ned til min motor.

• #7   18. dec 2004 Att: Anders T
    Man kan ikke søge om nedsættelse, da det er en parkerings-afgift og ikke en bøde.

Att. Michael
    En af vennerne har lige prøvet det samme. Han lod også være med at betale. Så var det retssag og afgiften hed 4000kr. Så jeg ville bide i det sure rensdyr og betale hvis jeg var dig. De skal nok få deres penge alligevel !

• #8   18. dec 2004 x3m!!.. ja det kan jeg godt se så,jeg må bide i det sure æble og betale desværre..

• #9   18. dec 2004 Selv om du er i lære under uddannelse osv kan du IKKE få nedsat beløbet.. en Pakeringsbøde er IKKE en bøde men en afgift.. så at betale 510 kr

• #10   18. dec 2004 karsten er ik i lære,er udlært vvs!!.. men bare surt alligevel..øvøv

Kommentér på:
hjælp ang bøde!!..

Annonce