{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.816 visninger | Oprettet:

fuck hvor lamt (handel med bg bruger) {{forumTopicSubject}}

Til at starte med, nævner jeg ingen navne, hvilken vare eller lign... blot lidt frustration...

for det første skulle vi køre nok 60km hver vej, fint... vi ankom, og hans tlf var død for strøm, han skulle så hjem og finde en lader... der gik så en time med at vente det aftalte sted.. fuck det, vi overlevede.. så kom vi derud og så varen, ikke helt som forventet/lovet.. men vi snakkede om prisen og blev enige... så kunne emnet ikke være i den trailer størrelse vi fik at vide vi skulle have med... efter en del bøvl med at læsse på, forgæves, så opgav vi og aftalte vi ville komme næste dag kl.xx. alt er aftalt og vi siger farvel... så køre vi 60km hjemad igen med den tomme trailer.. Så får man en besked lidt efter at en har budt x kr mere, og at den bliver solgt til ham i stedet...... :S:S:S: ?!?!?!?! Hvad sker der? man kan da ik bare være en røv og løbe fra aftalerne??? synes det er og var total fladt at gøre, eftersom vi har brugt tid,penge osv.. og jeg havde lejet trailer til næste dag osv...

og nu tager han hverken sin tlf ellers svarer tilbage på sms.....

lige lovligt useriøst... !!! argh.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fuck hvor lamt (handel med bg bruger)
  • #1   11. jan 2008 Ville have blevet rimelig sur, hvis jeg blev udsat for det. Lame!!

  • #2   11. jan 2008 skulle vel aldrig være den tdi motor du snakkede om?

  • #3   11. jan 2008 synes det er for ring hvis i allerede havde aftalt og set på den

    kunne forstå det hvis i bare havde aftalt over BG netværk


  • #4   11. jan 2008 Tja. Sådan noget er sku svineri! En skam der findes så mange af de typer !

  • #5   11. jan 2008 omg .. det der hører ingen steder hjemme!

    først man har aftalt med en, så er andre bydende ikke velkommen i salget!( selvom der tit er flest penge, men se retfærdighdens vej!)


  • #6   11. jan 2008 Christian

    Om det er en motor eller fælge, doesn't matter. Princippet. Fuck hvor nederen man.


  • #8   11. jan 2008 ville personligt aldrig gøre det da man ved en person går og regner med at kunne hente den ting


  • #9   11. jan 2008 Hvis du nu havde betalt på stedet. Så var det jo din.... Bare lige for at se det fra en anden vinkel :o)

  • #10   11. jan 2008 Betalt for en vare man ikke har fået? Ahh...

  • #11   11. jan 2008 slap af jeg havde klikket vis det havde været mig der havde brugt så meget tid på sådan en nørd!!!

  • #12   11. jan 2008 havde også lige lavet en aftale med en her inde, og lejet autotransporter og hele lortet fordi vi skulle bytte og mødes halvvejs og der er ikke plader på min. Men skriver så til ham ingen jeg ville køre, også skriver han bare det er lige meget. smiley Hvad så tak fordi du skriver det nu, men sådan er det vist bare her inde

  • #13   11. jan 2008 Philip J : Ja men jeg skrev jo også for at se det fra en anden vinkel...

  • #14   11. jan 2008 jeg havde kørt ned til ham igen, og fortalt ham hva han bestod af.. sådan en idiot.. og jeg vil os ødelægge alle hans annoncer frem over..

  • #15   11. jan 2008 satme røv irriterende... spilde tid på sådan en tumpe. er pisse sur over det.. ku ha brugt min fredag eftermiddag/aften på noget helt andet end det lort her.....

    godt ske der er lidt flere penge at hente, men en aftale er sq en aftale.. !!


  • #16   11. jan 2008 har også haft mange gode handler herinde fra, så ingen klager herfra, men sur røv for dig :o(

  • #17   11. jan 2008 Hader folk der bryder deres aftaler... Gaaayoooo ! smiley

  • #18   11. jan 2008 Nogen mennesker indeholder ikke etik og moral...

    Tag derfor altid udgangspunkt i "worst case scenario"


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #19   11. jan 2008 Ham jeg købte Mascotten af, forsøgte faktisk lidt det samme. Da vi havde aftalt at jeg skulle komme, ringede han lidt efter og sagde at folk bød helt vildt på den... Jeg ville ikke give en krone mere, så jeg sagde at så var det da ærgeligt at han havde solgt den til mig...
    Nåj...Jah.. det måtte han jo så indrømme..
    Flabede snothvalp.


  • #20   11. jan 2008 det er da ikke noget...jeg har kørt fra varde af og op den anden side af ålborg.......også hade ham jeg skulle købe bilen af brugt billederne fa den gamle ejer.........og den slet ikke som man sage i tlf....og kørte igen til ålborg for 14 dage siden igen og samme problem.......og har kørt til haderslev og skulle købe en previa.samme problem igen....der er sku træls når man har været ude og låne prøve plader.......og de 2 andre gange har man lejet en andhænger til at køre med.........mega træls

  • #21   11. jan 2008 Måske var det skæbnen der afgjorde at du ikke skulle have emnet, måske det alligevel er defekt og du der sparede dig for alt bøvlet med reklamation, og det er det da noget som tyder på da det det ikke fremstod som først lovet....

    Havde du ikke selv en ide om hvor stort emnet var og hvorvidt det kunne være på din trailer?

    Du finde rask noget andet...

    Hilsen SØren


  • #22   11. jan 2008 jeg plejer at sige til folk når vi har snakket i telefon og de har sagt hvor ih og åh så lækker det er som de skel sælge, at hvis ikk det ligner det som de har sagt så blir der ballade vi plejer og være en bilfuld afsted og der er aldrig probs

  • #23   11. jan 2008 En aftale er en aftale. Foirstår man ikke det, er man stadig en snottet teenager, der bør ha tæsk morgen og aften.

    Med andre ord: Min fulde sympati, og mindre pæne tanker i retnbing af taberen du spildte din tid på.


  • #24   11. jan 2008 Hvis jeg var dig ville jeg tage hjem til ham og tage en snak med ham og så kræve penge for leje af trailer og kørsel.. Helt sikkert..!

  • #25   11. jan 2008 ja folk syntes deres biler er super fine.............når de taler i tlf

  • #26   11. jan 2008 har en gang været i roskilde for og se på en lækker lowrider af en guldfarvet opel rekord c. goe billeder men det viste sig at de var 2 år gamle så det var en gammel voldbollet HANKAT vi kom over for og glo på. den tur glemmer jeg aldrig og hold op der var ballade.. den HAVDE været fed og tror den findes endnu den gamle rustne voldbollede HANKAT.

  • #27   11. jan 2008 satan jeg var skuffet for den var virkelig lækker på billeder... med 8x13 på og VOLDHAMRENDE lav. men den ligned lort var mega rusten totalt rådden og 7 forskellige farver guld og så så den ud som om der havde boet en hjemløs i den som havde pisset i det ene hjørne.. men UH HA UH HA den havde schrot H-seler i blå uuuuh haaaaa forhelved mand men tror nok den idiot fandt ud af at den måde fungere det ikk på.

  • #28   11. jan 2008 ja jeg har sku kørt ca 1200 km efter biler som var noget lort.........

  • #29   11. jan 2008 man blir sårn lidt.......... PISSE RYGENDE RASENDE

  • #30   11. jan 2008 Lars B: Var det Djarnis gamle C'er du kiggede på? For jeg ved han er interesseret i at vide hvor den befinder sig..

  • #31   11. jan 2008 En aftale er en aftale... that's it...!

    Lars B: en hel bilfuld afsted... hmmm skræmmende når man så tænker over hvor mange der kan være i en opel kadett fra 79.... ;o)


  • #32   11. jan 2008 Lars B: Det lyder MEGET som Djarnis' gamle C'er, hvor længe siden er det at du så på den?

  • #33   11. jan 2008 ja det er mega træls ,når man har brugt penge på det og det er noget lort man kommer ud til

  • #34   11. jan 2008 det er et 2 år siden, aner ikk hva kuglen hed men fuck det var en voldbollet hankat.. ja fra struer til roskilde i en kadett city på 7x13 tysker hjul 4 mand det er en tur da

  • #35   11. jan 2008 den tur kosted 1800 bor helt ovre ved vestkysten argh mand og jojo den HAVDE været HOT

  • #36   11. jan 2008 VOLDBOLLET HANKAT.... gider ikk tænke mer på den..

  • #37   11. jan 2008 Okay, så er den nok solgt videre.. Det vil ærgre ham at høre hvordan den er endt med at se ud, da det er ham der har bygget den op, til showstand inden han solgte den..

  • #38   11. jan 2008 det var de billeder ham IDIOTEN havde brugt den var såååå FUCKING LÆKKER PÅ DE BILLEDER men fåååååårk da vi så den hahahahahahahaha vi sidder li og snakker om den tur nu... det var sku alligevel hygge vi tog til kbh og købte 2ludere og kørte hjem igen med 105kmt

  • #39   11. jan 2008 ja hvis man tror at en spand til 10-15000 står som et glansbilled så sku man os ha en skalle... den Rekord Stod til 50000 og den sku så oz li synes 6mdr senere og der sku fandme laves meget rust for idioten havde kørt i den om vinteren

  • #40   11. jan 2008 drengene sidder og griner af mig fordi jeg er sku helt oppe og koge forhelved hvor ville jeg gerne ha haft den øse.... LOWRIDER jo tak

  • #41   11. jan 2008 -- host host.. smiley ..

  • #42   11. jan 2008 jaja sorry for highjacking af tråden

  • #43   11. jan 2008 Folk er helt væk. Og det gælder ikke kun BG. Her den anden dag skulle jeg mødes med en gut fra den blå avis i Ishøj for at han skulle kigge på min bil. Fair nok jeg kører til ishøj og ringer ham op. Så guider han mig vejen derfra. Fint nok. Men så bliver jeg sgu guidet til Hundige som er tættere på mit hjem end Ishøj. Okay omvej fair nok. Så kigger han på bilen og bliver meget imponeret over trækket med turboen osv. Så byder han sgu sin gennemkneppede Honda cvic i bytte. Hvad? Jeg havde sagt at det skulle være kontanter. Og har forklaret ham at 22.000 er absolut mindstepris. Han bliver ved med at stå og forklare på sit gebrokne dansk at det bare er verdens fedeste bil den honda og den bare ikke fejler noget. Prøver så lige en tur i den. For det første lyder dørene som ladeporte. Og det alm. lys virker ikke så han kører med langt lys. Men man kan stadig ikke se en skid pga idioten har tonet den ene forlygte med sort spray og den anden med toningsfilm? HVAD?
    Nu bliver han ved med at ringe og byde 15.000 for den??? Spade siger jeg bare. Den er heldigvis solgt nu smiley

    Nå ja og han havde fået monteret dobbelt udstødning med en potte i hver side. To forskellige potter. Hahaha pænt klamt.


  • #44   12. jan 2008 Hvis jeg skulle sælge noget, en bil eller nogle stumper og der dukkede 5 mennesker op istedet for ham eller hende man havde snakket med, så tror jeg nok lige jeg var bakket ud. Jeg gider ikke spilde min tid på at der skal stå en masse og "kloge Åge" den.

    Så Lars, gu er det røv at dukke op og så er det en spand man kommer til, men at møde så mange op, det er satme dårlig stil.

    Til forfatteren af denne tråd: Rigtig surt, men desværre er der intet af gøre. Folk er griske når det drejer sig om penge.


  • #45   12. jan 2008 Mø||er | 106 GTi

    Enig.. Hvis der kommer 4 voksne mænd klemt i en bil, bliver man også en smule betænkelig. Så kunne det også godt ske man skulle lede efter en anden køber til sin bil eller sine ting smiley

    Og ja, nogle folk forventer at få en bil i top tilstand, og glemmer måske at vurdere prisen efter bilens stand og udrystning. Lidt synd hvis der så er nogen der tror de kan gøre et kup, selvfølgelig vil man altid få de positive ting at vide omkring bilen før man får noget at vide om de negative..


  • #46   12. jan 2008 hør nu li her vi var 4 alm mennesker i en lowrider kadett city, som sku se på en rekord c lowrider som bare så vildt lækker ud på billederne og da vi så kom der over var det en voldbollet rusten gammel hankat. hvis folk har rent mel i posen er det jo intet problem. hader de fucking tabere som ikk fatter og forklare, eller som direkte lyver om standen på en bil i telefonen. de fortjener nogen på hovedet

  • #47   12. jan 2008 Lars - du skriver det som om I tog en masse biler afsted. Jeg forstår godt at I laver en roadtrip ud af det, men det sender altså bare nogle kedelige signaler. Jeg vil give dig ret i at folk som ikke er ærlige er triste.

  • #48   12. jan 2008 bare 4 drenge der laved en tur ud af og køre tværs over dk. for og se en HANKAT

  • #49   12. jan 2008 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=615 den øverste og det var det billed og 5 andre ham som solgte den havde brugt. det var ikk djarnis, men en eller anden tumpe som havde brugt de lækre billeder

  • #50   12. jan 2008 og billed 18

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #51   12. jan 2008 Som sælger er det rareste nu at der ikke kommer en hel flok mennesker og kigger. Kan sagtens acceptere en enkelt kammerat der er med, men ellers ikke flere. Man skal sgu ikke stå som sælger og føle sig trængt op i en krog.

    En anden træls ting er folk der vil presse prisen uden at have set bilen.
    Da jeg solgte min Carian II var der en fyr, af anden etnisk herkomst, der ringede. Han ville komme og hente bilen med det samme. Jeg var så på arbejde og forklarede at jeg ikke havde tid og at jeg iøvrigt osse skulle have taget radio, forstærker osv ud af bilen.
    Det mente han så ikke kunne tage så længe, så han ville være der om 2 timer. Forresten ville han lige sige, at han ikke ville give prisen som var 15.000 for en nysynet velholdt bil.
    Han ville så heller ikke acceptere at jeg slet ikke ville sælge den billigere, og blev ved med hans pris-ævl.

    Til sidst smækkede jeg røret på.
    Dagen efter ringede der endnu en af samme slags, muligvis hans fætter, for smøren var den samme; Hente nu, ikke betale pris.
    Det stod så på nogle dage, selvom jeg faktisk til sidst havde fået solgt bilen. Selvom jeg fortalte den var solgt, blev skiderikkerne sgu ved med at ringe og "hente nu - ikke betale pris"

    Det er fandme ikke en bazar, venner!


  • #52   12. jan 2008 Martin K

    Ja, kender den godt. Men omvendt siger det snart mere om folkene end om din bil smiley De ved ikke hvad de kigger på, og seriøsiteten ligger på et absolut minimum. Kun hvis de kan få den til langt under prisen vil de være interesseret smiley Sørgeligt at der findes nogle folk der skambyder folks biler. Man bliver ærlig talt lidt fornærmeret..

    Så er der også dem der skambyder på DBA - Synes nogle gange man læser et bud der er så langt ned under den reele salgspris, at det er direkte useriøst smiley


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #53   12. jan 2008 Mark B

    Jeg blev udelukkende fornærmet fordi jeg havde sat prisen temmelig lavt, da jeg ville af med bilen hurtigst muligt. Havde jo dengang øjet på en AE86 med meget få km på bagen smiley

    Jeg kan sgu selv finde på at byde lavere end den udbudte salgspris, men fame ikke over telefonen uden at have set varen.

    Du kan iøvrigt se Carinaen i mit fotoalbum. Billedet taget lige da jeg satte den til salg. Og de 15K var nysynet og med nye 17" alu på... Syntes sgu det var billigt.


  • #54   12. jan 2008 Martin K

    Ja, det lyder nu som en helt og aldeles fair pris! smiley Synd at der så er folk der skambyder ens ting uden at have set dem overhovedet ! smiley

    Nej, det er også iorden at byde en lavere pris, men jeg synes det er at skambyde når nogle folk f.eks. byder 150.000 kr. for en vare der koster 200.000 - altså så langt under en pris, at det ikke er sjovt længere. Nogle tusinde kan man gå med til, måske også 10 og 15.000 kr., men man må sku godt vise lidt respekt for andre folks ting og byde en fair pris.


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #55   12. jan 2008 Ja der må være grænser. Men tror folk stirrer sig blind på nuller. Har jeg en bil til salg til 20.000kr kan jeg acceptere et bud på 15.000 og måske strække mig til 17.500.

    Læg 1 nul til, og jeg ville sparke køber så hårdt i røven at han kunne smage skolæder 14 dage frem.


  • #56   12. jan 2008 He he.. Det kan jeg godt forstå!! smiley Er helt enig med dig!! smiley

    Din Austin Morris er lidt for fed, godt nok er det et projekt, men jeg kan sku sagtens se det færdige resultat for mig ! smiley Damn...!! Jeg savner en bil der er lidt old-school at køre i udover Golf'en, kunne da være SÅ fedt med sådan en lille Morris Mini!! smiley


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #57   12. jan 2008 Ja Mascotten er en rigtig klassiker.

    Det er til fruen herhjemme. Hun startede med at ville have den nye Mini One, men en bovlam 1.6´er koster sgu det samme som 2 x Avensis :-0
    Heldigvis kunne hun godt nøjes med den gamle.

    Har bare ikke haft tid til at gøre den færdig, har ikke rørt den siden uge 32 smiley
    Men jeg kommer stærkt igen til foråret!


  • #58   12. jan 2008 Ja præcis, de nye koster alt alt for meget med de små motorer smiley Man kan vidst ikke engang få dem med større motorer end 1.6 vel? smiley

    Hvad motor ligger der i din mini?? smiley


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #59   12. jan 2008 Nej det er vist rigtigt at der ikke fåes større end 1600, men man kan få en Cooper Works med 218 hk. Var ude og kigge på sådan en bare for sjov, den kostede 330.000kr... Mange penge for sådan en balje.

    Der ligger en 1000cc i Mascotten... Afhængigt af hvor man kigger, så har den alt fra 41 til 51hk. Uanset hvad så vejer netop vores, 575kg efter reg. attesten, så den burde ikke være nogen snegl i trafikken.

    Vores er en 1985, med original læderstue og skivebremser foran. Så den er lidt speciel.
    Rigtige feinschmekere vil selvfølgelig foretrække en ældre årgang med udvendige dørhængsler og skydevinduer - men det havde vi ikke lyst til at ofre ekstra penge på smiley


  • #60   12. jan 2008 He he he.. Det var delme ikke mange heste, men som du siger, når den kun vejer omkring de 600 kg er det vel rigeligt! :-))

    Jeg må vidst hellere kigge lidt på nogle gamle Mini'er, kan se på DBA at man kan finde et par kønne til omkring 40-45.000 kr. og som samtidig er nysynet! Det var til at leve med jo! smiley


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #61   12. jan 2008 Du kan finde dem endnu billigere. Så en 1100 fra midt 70´erne nysynet til 25.000 for noget tid siden...

    Der er ingen oplysninger angående 0-100, men jeg har hørt at den skulle være omkring 12 sekunder. Det lyder egentlig osse meget fornuftigt hvis man sammenligner med en bil der vejer det dobbelte og har dobbelt så mange heste.

    Det fede ved Mascotterne, er alle de dele man kan få til dem. Gejl, crome, tuningsdele ALT
    Bare tjek her: http://www.minispares-online.co.uk/

    En ting som komplet gummiliste-sæt: 60 pund. Ca 700 kr.
    Komplet gulvtæppesæt, 8 dele: 30 pund. Ca. 350kr.

    Så er det pludselig sjovt at købe dele smiley


  • #62   12. jan 2008 He he, ja så kan man pludselig også se forskellene hurtigt når man køber nye dele til bilen jo.. smiley

    Så også lige en Beach Buggy, det var nu også en fed bil :-)) Vi har bare ikke nogen garage herhjemme, så jeg ved ikke hvor godt den har af at stå udenfor sådan en karl.


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #63   12. jan 2008 Man skal helst have en garage til en Buggy, eller som minimum en carport. Men du kommer nemt til at bløde 50.000 for en buggy. De er temmelig pebrede.

  • #64   12. jan 2008 Ja, de er bestemt ikke billige når man tænker på at der ikke er noget særligt i dem egentlig.

    Om vinteren har jeg en hal-plads hvor min båd står p.t., alternativt kunne den stå der også men så om sommeren når vejret spiller surt, er det ikke sjovt at have den stående. Plus vi bor ved vandet og dvs. er der stormvejr herhjemme, er der virkelig stormvejr ! smiley Hehe.


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #65   12. jan 2008 heh, nej sats du heller på en Mini. Den fylder heller ikke så meget. Godtnok er en buggy ikke stor, men Minien er i det mindste nemmere at få tæt.

  • #66   12. jan 2008 johnny ... tager du nogen fra vagt firmaet med? smiley

  • #67   12. jan 2008 Ja satme ja.. hvor mange?? Hahaha

  • #68   12. jan 2008 johnny.. ej må hellere være voksne... smiley nok at andre ikke er det. synes bare det er for latterligt at løbe af sine aftaler.. og folk er jo enige med mig herinde.

  • #69   12. jan 2008 kan os finde en gammel voldbollet hankat af en kadett city og 4 drenge som gerne vil ud og siller....

  • #70   12. jan 2008 Ja selvfølgelig er vi voksne.. det var osse bare gas.
    Men ja han lyder da til at være en bøv. Så meget bøvl for ingenting. Tror nu heller ikke han sælger den idag for 12kg. held og lykke. ses mester


  • #71   12. jan 2008 det fair nok ,først til mølle og højeste bud .. solgt

    det bittert men alle vil jo tjene mest muligt..


  • #72   12. jan 2008 Lars B: hahahaha ja det dur.. hehe

  • #73   12. jan 2008 Tag det roligt, i den sidste ende er det bare Buisness baby.

  • #74   12. jan 2008 jeg havde en fast aftalt pris på nogen ting jeg havde til salg med en herinde fra.. fra sjælland.. så han kørt helt fra kbh, til randers... og varens stand var som oplyst, der var intet at komme efter til den pris eller noget, og han havde set mange billeder af dem.. da han så kom og så sagerne begyndte han at spille smart, og ville ned i pris.. rigtig latterlig københavner skvat...

    så sagde jeg glem det, og begyndte at læsse det ind i min bil igen.. så sagde han nej nej rolig nu skal nok tag det til prisen, .. - rend mig i røven din latterlige nar mand, nu kan du bare pisse hjem til københavn igen. og blive der arrogante idiot.. den fik han så lige med på vejen.. inden fars fine gulpladet 1.6Diesel brændte sammen med hjulspin og så afsted hahaha idiot.. fik 1000 kr mere for det end han ville give..


  • #75   12. jan 2008 bandit... jeg var først til mølle, og havde det højeste bud... og vi havde en aftale om næste dag da vi var kørt forgæves første gang.. sååå bittert eller ej, en aftale er en aftale.. du ville også blive pissed hvis en gjorde det foran næbbet på dig....

    mustafa ... det har intet med at tage det roligt at gøre.. det er ganske alm. opdragelse/respekt for andre mennesker..


  • #76   12. jan 2008 okay - men sådan er det bare - man kan ikke tage noget seriøst - i kunne ligeså nemt bare ha brændt ham af dagen efter, ... den er 50/50 - for man ikke stole på nogen i bilbranchen abselut nada..... og især ikke over BG

  • #77   12. jan 2008 nej jeg ville sku ikke blive pissed... man vænner sig lidt til det.. og når man handler over BG forventer man ikke det helt store..

  • #78   13. jan 2008 jeg syntes at man skal lægge de folk ud på BG der er useriøse der sælger deres biler eller andet eller fryse dem i en periode så ka de lære at det ikke er for sjov at man er medlem af bilgalleriet.så ved hvad man kan forvente af den person eller børn . man sælger for at sælge og ikke for at holde folk for nar og det koster både penge og tid og det betaler sælger jo ikke . når man laver en aftale så over holder man da den aftale
    har kun en ting at sige til de folk
    FUUUUUUUCK JER OG JERES LORT


  • #79   13. jan 2008 Tja sådan er det åbenbart..

    Lige købt et sæt fælge som jeg fik hentet, da det hele skulle være i den skønneste orden, montere så dækkene, da jeg syntes de mærked meget kantet, og de larmer fandeme som en anden Jetmotor i høje omdrejninger....


  • #80   25. jul 2013 bg har jo ikke styr på siden da frivillige styre de ting på siden

Kommentér på:
fuck hvor lamt (handel med bg bruger)

Annonce