{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

Hjjjjææælp søges!!! Frontstreamer {{forumTopicSubject}}

Hey

Nu har jeg fået købt mig en Frontstreamer til forruden. Den skal sidde uden på ruden. Den måler 180x30,5! Da det både er for langt i længden og bredden skal den jo tilpasses! Hvordan gøres dette lettest? Den skulle gerne være lidt bredere ude i siderne... så den går lidt som en bue!

Er der ikke en fra KBH eller OMEGN der kan hjælpe (Evt. mod kontanter) / give råd med at monterer denne sag, da jeg er lidt småhandycappet mht. at klister streamer+solfilm på rude!!

På forhånd TAK - Håber der en venlig sjæl der kan hjælpe :0)

/Nico
Honda Civic 98 Hatch

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjjjjææælp søges!!! Frontstreamer
  • #1   24. sep 2003 Hey jeg har bare lige et par tips til hvordan du skal gør. Først måler du ud på ruden og streamere og sætter et lille mærke med en tuds eller? Så måler du ned i hver side så der er den længde du vil have. Så finder du dig en hjælper så skal stå på den anden side af bilen og holde streameren på punktet. Så starter du bare i den ene side af bilen og piller filmen af der er på under side og piller den af lige så stille som du nu kommer frem. LADE VÆRE MED AT TAGE ALT FILMEN AF SÅ GÅR DET GALT.

Mvh Remus

• #2   24. sep 2003 Det vil jeg ha i baghovedet hvis det ender med at det blir mig selv der montere det!

Tak for Info Rasmus H!

• Kenneth C
    Kenneth C Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
    #3   24. sep 2003 Du kan også at vælge at få det gjort på den lette måde, men også på den 'dyre' måde, hvis at køre hen til en trygger (et tryggeri) og få dem til at sætte den på...

• #4   24. sep 2003 Har du nogen idé om hvad de skal ha for det????

Ved du evt. hvor der ligger noget trygger hejs nær KBH?

Tak

Kommentér på:
Hjjjjææælp søges!!! Frontstreamer

Annonce