{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.045 visninger | Oprettet:

ADVARSEL ang. Solrød Autolakering... {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop hentet min bil, hos Solrød Autolakering da jeg sku have lavet en lille bitte bule i højre bagdør. Men da jeg kom og så dét de havde lavet ved min bil, eller prøvet at lave, kunne jeg sku stadig se den bule, totalt skod. Og ikke nok med dét var der også hår i lakeringen.

Måtte alligevel op med 800 kr det var så også for at få larkeret nogle kapsler til nogle fælge...

Har netop afleveret min bil til en ny autolakerer... En som har styr på det...

Bare lige en advarsel. ER FUCKING PISST... BÆHOVEDER !!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADVARSEL ang. Solrød Autolakering...
  • #1   15. jan 2008 Hvis prisen var 800 sammenlagt, så kan man sq heller ikke forvente ret meget... Synes der mangler en væsentlig info udover oplevelsen alene

• #2   15. jan 2008 Det er jo også billigt at de har forsøgt og oven i købet har malet kapslerne. Indrøm nu bare du ikke får bedre kvalitet når du er nærrig.

• #3   15. jan 2008 800 lyder umiddelbart meget billiigt...

pris og kvalitet følges ad...! så siger jeg ikke mere

• #4   15. jan 2008 Hva forventer du for 800 kr...

• #5   15. jan 2008 Den rigtige pris lød på 1200 kr sort... men sku "kun" give 800 kr fordi det var så røv ringe...!

Da jeg afleveerede bilen sagde jeg til dem det sku bare være iorden, og så sagde han så 1200 kr...

• #6   15. jan 2008 Prisen for det hele samlet var 1500 kr incl. kapsler...

• #7   15. jan 2008 Det er så ulempen ved at få sådan noget lavet uden regning. Men ret surt for dig afligevel

• #8   15. jan 2008 800 det er da billig.. så må man leve med lidt fejl..

• #9   15. jan 2008 selvom det var billigt, er det sq da lamt der er hår i lakken ?!?

• #10   15. jan 2008 hvem lavede arbejdet for dig, var det chefen eller bare en svend...

for hvis det var en svend, så er det måske ikke helt rimeligt at hænge firmaet ud på den måde..

medmindre der selvfølgelig er regning på...

• #11   15. jan 2008 Dét var chefen... Men ja er skuffet... Men syntes da stadig ikke 1500 kr er SÅ billigt endda, de pillede ikke en skid af... Lister dørgreb osv osv...

Men ham jeg har afleverte den til nu gør så det bliver tip top... Og det var økologisk...

• #12   15. jan 2008 jo men "håret" eller lort i lakken for den sags skyld er ikke det værste, det kan poleres væk, der vil altid være lidt småskidt i en nylakeret del, det kan ikke rigtigt undgåes...

men igen, det skulle meget gerne være fjernet inden man afleverer den til kunden.......

• #13   15. jan 2008 tro mig, den pris du har fået er meget billig , måske vi kunne få maler b til at regne den ud på autotaks.

• #14   15. jan 2008 Det kan godt være du ikke fik hvad du forventede. Men du er da for lam og hænge firmaet ud med navn når de nu har gidet lave det uden regning. Det er sgu da svinsk over for ham der har biksen. Ligegyldigt hvad.

• #15   15. jan 2008 Sådan går det når man får lavet sådan noget "sort", alt større malerarbejde får jeg lavet med papir da man kun på den måde kan være sikker på et flot resultat...

• #16   15. jan 2008 Maler B har givet mig bud på det som lød på 1500 kr...

Men er sådan set lige glad med de folk som syntes det er latterligt jeg hænger dem ud... Når man afleverer sin bil og siger til dem det bare skal være iorden tip top og så derefter giver mig en pris, jamen så skal det sku da være iorden ligegyldigt om der er med eller uden papir...

Og igen det var CHEFEN selv som lavede det...! Man får god omtale når man laver godt arbejde, og man får dårlig omtale når man laver et dårligt stk. arbejde....

• #17   15. jan 2008 Flad nok.. Lige meget hvad prisen er, skal de da laves ordenlig.. En aftale er en aftale, så når i har aftalt at den skulle laves fejlfri, selvfølgelig, for 1200 kr, så kan man da ikke aflever noget der er noget lort for 800 kr, så er aftale jo ikke holdt.. Så holder overhovedet ikke med dem der siger: "Hvad havde du regnet med for 800 kr" Og PS, læs lige ALT hvad han skriver.. smiley Godmorgen..

• #18   15. jan 2008 Altid få lavet med regning.

Men samtidig syntes jeg sagtens manden må skrive om hans oplevelser, Værkstedet må jo sørge for at aflevere den kvalitet, de vil kendes for.

• #19   15. jan 2008 Flad nok.. Lige meget hvad prisen er, skal det da laves ordenlig.. En aftale er en aftale, så når i har aftalt at den skulle laves fejlfri, selvfølgelig, for 1200 kr, så kan man da ikke aflever noget der er noget lort for 800 kr, så er aftale jo ikke holdt.. Så holder overhovedet ikke med dem der siger: "Hvad havde du regnet med for 800 kr" Og PS, læs lige ALT hvad han skriver.. smiley Godmorgen..

• #20   15. jan 2008 du nemlig ikke en skid at skulle have sagt hvis det er uden regning..

• #21   15. jan 2008 bad du dem om at lave det om, eller ville de ikke gøre det....

• #22   15. jan 2008 De tilbød at lave det om, men sagde det var jeg ikke interesseret i. Så nu står den hos en anden hvor de har hjerne nok til at pille listerne af så det bliver tip top... Skriver når jeg har hentet min bil i morgen eller torsdag... smiley

• #23   17. jan 2008 det var da ikke så godt kenneth
    nu er det så blevet dyrere end 1500 ??????????
    kan ikke betale sig og spare på malerarbejde

• #24   17. jan 2008 Ved godt det er surt ikke få det som man regnede med at man har betalt for, men læs lige reglerne engang.

1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder BilGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre.

Kommentér på:
ADVARSEL ang. Solrød Autolakering...

Annonce