{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Køb af Lupo 3L som førstegangsbil. {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

jeg tænker på at invisterer i overstående bil pga. den passer meget godt ind til mit behov.
Jeg kører længere på arbejde hver dag, og har derfor behov for at få en bil der økonomisk og kører i.
Men syntes jeg har hørt rygter om der måske kunne være vrøvl med gearkassen i nogle af lupoerne , er dette rigtigt?
Eller er det bare en skrøne.

Kender i evt. andre biler der kører omkring +25 på literen og koster 70-80.000kr?

Jeg vil meget gerne høre jeres begrundelser, hvorfor og hvorfor ikke.

Mvh Mads.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Lupo 3L som førstegangsbil.
  • #1   17. jan 2008 peugeot 206 1,4 Hdi

• #2   17. jan 2008 måske du bliver lidt træt af ikke at ku træde hårdt nok på pedalen.

måske du sku finde en lidt mindre økonomisk diesel, men så med turbo.

til de nysgerrige.. der står 3L på de nyere lupoer.. 3L = 3L per 100 km smiley

• #3   17. jan 2008 Christian -> Du får det til at lyde som om der ikke er turbo på en lupo?

Det vil jeg blot lige sige at det er der.
    Lupoen er en yderst god bil og jeg er rigtig glad for min.
    Men er du en ung knejt som lige skal have racet lidt så skal du IKKE vælge en lupo.
    Bilen er kun bygget for at kører langt på literen ikke til race.

• #4   17. jan 2008 2nny.dk

har ingen idé om der er turbo på lupo smiley

men jeg ku bare ikk forestille mig den havde meget at gøre på en 402meter bane hvis du forstår mig.

smiley

• #5   17. jan 2008 Hvorfor ikke tage en Smart?

4 års Fabriksgaranti, rigtig billig bilforsikring som nystartet, 30.3 km/liter
    http://www.lindholmbiler.dk/?type=kategori&id=43&menuItemId=0

Den villige jeg vælge. Ved Godt den lægger lidt over 80.000 kr. men tænk over du næsten altid får en markant bedre rente på en ny bil, når du skal låne penge, plus det kan løbe længere da bilen er sprit ny.
    Også tror jeg også total budgettet bliver noget bedre end på en brugt lupo. Tænk på du ikke har nogle rep. omkostninger de første 4 år. Kun alm. service og slid dele.

• #6   17. jan 2008 Det har den bestemt heller ikke.
    Men der er turbo på en 3L deraf navnet 3L TDI som der står på bagklappen smiley

• #7   17. jan 2008 en lupo 3L er meget dyr i reservedele bare tromlerne bag på koster 1100 kr std .

• #8   17. jan 2008 2nny.dk

Uha lyder godt, men jeg har ikke behov for at ræse mere.
    Er kommet over det nu, skal bare have noget jeg kan kører langt i.
    Er lupoen billige i reservedele?

• #9   17. jan 2008 Meget økonomisk bil - men køb en der har fået skiftet "problem-tingene" - min nabo fik skiftet turbo 2 gange !!!!!!
    Og husk - den kører med nogen meget mærkelige dæk, der bliver sindsygt glatte i regnvejr - der kan ikke sættes træk på - ingen servo-styring - alt er meget simpelt med hensyn til udstyr. Det er derfor den er meget billig i faste afgifter, så absolut ingen styling her. Men den er BILLIG i drift, hvis der ikke opstår mekaniske fejl.
    Held og lykke !

• #10   17. jan 2008 Mads A

du er 18 år, og du er kommet over at ræse? aigh?

• #11   17. jan 2008 Christian I, ja? smiley
    Det kan man godt.

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #12   17. jan 2008 Mads A.. en Lupo er ikke billig i reservedele.. og det er pænt dyrt at få skiftet tandrem på sådan en fætter.. mener det er de modeller før 2002 der havde problemer med gearkassen, men det skulle være iorden på de nyere modeller.. ser man bort fra der ikke er meget plads på bagsædet og at den er rimelig dyr ang reservedele, er det er en udmærket lille bil, billig vægt afgift osv..

• #13   17. jan 2008 Jeg tror næsten det bliver sådan en, jeg er meget varm på dsådan en smiley

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #14   17. jan 2008 Mads A.. køb en fra 2002 og op efter for at være sikker, og nok helst en med fuld service bog eller tæt på, og det er en go ide at finde en som har fået skiftet tandrem så du ikke skal til at betale for det.. mener sådan et tandrems skift kan koste små 8000kr hvis du ikke selv kan gøre det eller kender en som kan.. men held og lykke med det..

• #15   20. jan 2008 NEJ det er fra 3. mdr 2001, jeg der giver falske oplysninger hvorfor overhovedet svare så?!

Kommentér på:
Køb af Lupo 3L som førstegangsbil.

Annonce