619 visninger
|
Oprettet:
Point givning {{forumTopicSubject}}
Er det mig eller er point systemet herinde lidt voldtaget?
Hvis man helt seriøs mener at en bil fortjener en lav stemme og så giver den en lav. Så sidder ejeren og ser han har fået en lav.
Nej puh ha, tænker han så.
Han skal ikke syntes at min bil er grim. Han får også selv en lav. Selvom bilen måske ikke fortjener en lav.
Siger ik min bil er den fedeste. Men er det ikke lidt sådan herinde?
Man beskytter lidt sin egen bil, for ikke at få en lav stemme.
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 250 Svar: 12.738
dec 2002
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 158
jeg selv er lidt ligeglad hvis jeg får en lav eller dets lige, det tager jeg som konstruktiv kritik. Damn det er ikke alle der har de samme meninger om ting på bilerne, personligt er jeg ikke til overdreven styling...........
Men jo point systemet er lidt boggered up, og jeg kan ikke huske om man kan se hvem det er der har givet en stemme, hvis man kan det hjælper dette heller ikke ..... måske skulle den funktion fjernes, jeg tror også det vil gøre at flere kommentere deres karaktergivning ...
\gufle
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.775
Gav en VIRKELIG grim bil lav, hvor ejeren så (en dame) giver mig lav, kalder mig en fucking spasser, barnlig, og et røvhul, hvorefter hun åbenbart sætter mig på ignorer, så jeg ikke kan svare. MEGET modent!
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 8 Emner: 76 Svar: 722
Jo har selv givet et lavt point så kom der pb, om hvad jeg bildte mig ind.
Min bil var da noget af det grimmeste osv.
Hm jeg tænkte, ja min bil er da slet ikke det fedeste og hvad så ?.
Personligt er jeg da ligeglad hvad andre mener om mine biler, jeg er glad for dem og det er det he he
dec 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 313
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 24
Altså: lav - mellem lav - medium - mellem medium - høj - ekstra høj
eller noget i den stil?
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.808
Jeg vil hellere have en kommentar om min bil i form af fed detalje eller hvor dan har du lavet det eller hvorfor fanden har du lavet det?
nov 2006
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 184
(og ja kære brugere, jeg er klar over at min bil er vildt lame med umalede skørter... grunden til at jeg ikke har fået taget mig sammen til og male dem er at jeg overvejede at få bilen malet i en anden farve, men hvilken? /men jo kan da godt kaste en spraydåse efter den indtil da når jeg får tid/)
det var bare min mening...
go fredag.
nov 2006
he he Jeg tror jeg ville smide en gang sort spray på den. De er lyserøde for satan. Men kommer til at se godt ud nåe du er færdig.
sep 2003
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 1.858
(og jo min golf er lidt bedre end en lav.. )
så det er farligt at stemme på biler hvis man har en pæn en..
nov 2006
Smag og behag er jo forskellig. Personligt er jeg ikke selv tl golf heller ikke selv om der er pæn. Der kan være detaljer som jeg er vild med min aldrig hele bilen. Men derfor stemmer jeg jo slet ikke på dem. Jeg er meget mere til patrol og landcruiser osv. Så en "alm" bil vil altid komme til at ligge lavt på min bedømmelses grundlag.
Det har ikke noget med janteloven at gøre. Men ser jeg en fed detalje på en bl kan den sagtens få en høj men aldrig uden et begundene svar
Point givning