{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

"Afventer Optagelse" {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg siddet hele eftermiddagen og budt velkommen til nye biler...og gang på gang bliver bilerne afvist uden grund! Og hvis der endelig ER en grund, er det som regel: "For dårlig tekst" osv.
Nu har jeg snart gennemlæst de brugerbetingelser på kryds og tværs og der står INTET minimumskrav ang. teksten!!! Til gengæld står der, at det ikke er tilladt at afvise biler ud fra ENS EGNE "selvopfundne" regler, såsom mængden/kvaliteten af tekst, hvorvidt bilen har plader på eller ej, om der skal være mindst 10 billeder i sol-lys osv.!!! Kom nu ind i kampen og lad være med at sidde og være misundelige over de biler der søger om optagelse...for det kan da kun være misundelse..eller hvad?
Dermed ikke sagt at ALLE skal bydes velkommen, men hvis reglerne er overholdt, er det da meget mystisk at afvise. Eller er der ingen der læser brugerbetingelserne inden de går i krig med at "holde alle andre ude"?

For pokker hvor er det ærgeligt, at så mange er så selvfede at de selv laver reglerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Afventer Optagelse"
  • #1   18. jan 2008 Repost..! www.kinagrill.dk

• #2   18. jan 2008 Ja, det her emne er oppe og vende et par gange i ugen.

• #3   18. jan 2008 Stefan H - et par gange om dagen..

• #4   18. jan 2008 ja tak.. venter selv på optagelse.. for 3. gang smiley

• #5   18. jan 2008 Jeg er da lige glad med om den er sjov..

• #6   18. jan 2008 Thomas M - Ja men nu havde du heller ikke skide mange billeder eller tekst de sidste tre gange du forsøgte..!

• #7   18. jan 2008 det er stadig inden for de krav som stilles af bilgalleri.dk, Jens K A

• #8   18. jan 2008 må indrømme hvis billederne er i meget dårlig kvalitet og der kun er 2-3 stykker og meget lidt tekst så kan jeg godt finde på at afvise !!

• #9   18. jan 2008 Det kan da godt ske.. men sådan er livet.. hvis der er folk der siger at du måske bør smide noget mere i din profil så er der nok noget om det.. For ind til videre er du da ikke kommet ind..

• #10   18. jan 2008 selvom det har været oppe mange gange før bliver der aldrig ændret noget, men nogle få forklaringer kan være udover dårlige billleder/tekst der nogen som simpelthen hader et bestemt mærke, ikke synes bilens udseende mæssigt er egnet,eller tror det går hen og bliver en salgsannonce, ... det nogle bud fra min side ;D

• #11   18. jan 2008 Mangel på tekst og billeder vidner generelt også på mangel af seriøsitet...

• #12   18. jan 2008 VELKOMST / AFVISNING / SLETTET

Min bil bliver hele tiden afvist / slettet

Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
    Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.

At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
    - Bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
    - Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
    - Billederne er af for dårlig kvalitet.
    - Billederne er ikke af selve bilen
    - Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
    - Mistanke om ejerskab af bilen.
    - Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
    - Bilen er oprettet som salgsannonce.
    - Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)

Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.

• #13   18. jan 2008 J : Det er da nogle gode råd fra "FAQ", men det ændrer ikke ved reglerne/brugerbetingelserne.
    Det anbefales med min. 5 billeder, så hvis gutten kun har 4 billeder, så skal han satenrasme ikke ind, uanset at de er knivskarpe???
    Og rigtig mange af de biler der bliver afvist HAR sgu udfyldt felterne til tekst...

• #14   18. jan 2008 Jens K A: Selvfølgelig hvis folk lige nævner noget om at der ikke står nok eller at billederne er for dårlige, så kan jeg godt forstå det. Men i mit tilfæde var der ikke nogen der skrev hvorfor de afviste! Hvis man får lidt info tilbage ville det ihvertfald hjælpe... nu er jeg så kommet ind og tak for det til dem der stemte for!

• #15   18. jan 2008 Brian: det ændrer ikke på denne regel. . "Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen."

• #16   18. jan 2008 J : Nej, det gør det selvfølgelig ikke, men mange gange virker det sgu som en tøse-klike..."æv-bæv, du må ikke være med, fordi...jaaah, altzå bare fordi, nemlig".
    Det mindste man kan gøre er da at skrive en begrundelse for sin afvisning, så folk får en chance for at lave det om!?

• #17   18. jan 2008 uden tvivl man burde skrive en begrundelse. . .
    MEN jeg har tidligere oplevet og få lav stemmer, fordi jeg afviser, og begrunder.. har endog oplevet at blive truet med at blive smidt ud af BG pga af det...

tror nok det gør mange ikke længere gider og begrunde. . smiley

Kommentér på:
"Afventer Optagelse"

Annonce