{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

min bil hakker og hopper...? {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt så hakker og hopper min bil, det begyndte efter 50 km igår, havde 0,4 ltr. sprit i tanken til 40 ltr benzin, dog havde jeg også 1-1½ dl. husholdningssprit i tanken (jeps, dumt!) men for sent at ændre, i nat dækkede jeg så bilen af og i morges ingenting, som den plejede og kørte de 5-7 km. på arbejde, havde dog fyldt lidt mere sprit i tanken, men så nu til aften gjorde den det igen hele vejen hjem.

Dør hvis jeg ikke pumper speederen, kan ikke holdes nede, så dør den.

Har lige været til mekanikker.

Skal have godt med gas eller hakker den, og til sidst dør.

men kan det virkelig sige så meget at der er 1-1½ dl. husholdningssprit i i tanken (40 ltr) at den hakker og hoster som en gammel traktor...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min bil hakker og hopper...?
  • #1   24. jan 2008 Det burde det jo ikke gøre det er jo fortyndet helt vildt. I ganle dage hældte men jo gerne en littet benzin eller to i tanken på en dieselbil om vinteren for at frostsikre.

Har du tjekket for fugt i kabler og strømfordeler dæksl osv?

• #2   24. jan 2008 du skal nok bare lade være med at fylde så meget sprit på som du selv lidt er inde på.. har selv haft en bil som din og kørte også i den en vinter dog ikke med så meget sprit i som du beskriver du har fyldt i din.. fyldte først lidt i min når det frøs mindst 2- og den kørte helt fint..

spritten brænder ikke så godt som benzin så hvis du fylder for meget i laver du ged i blandingen..

håber det hjælper

• #3   24. jan 2008 altså har overvejet at tømme tanken over i nogle dunke og så hælde et par ltr. ny ren benzin på... men må lige tjekke fugt i de nemmeste kabler..

• #4   24. jan 2008 brændstoffilter der er fyldt med vand, brændstofpumpe der sidder og får frost/kulde = danner iskrystaller = vand ?

• #5   24. jan 2008 kunne vel sagtens tænkes Steinmeier.. må lige tjekke filter, det er i hvertfald hurtig...

Kommentér på:
min bil hakker og hopper...?

Annonce