{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fartbegrænsninger i Sverige?
  • White W
    White W Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #1   27. dec 2004 Alt fra 30-110 km, det er forskelligt fra vej til vej, en vej kan være 110 på en strækning, skifte til 50, 70 og derefter 110 igen.
    Husk at snuppes du er det kontant afregning, incl et evt. køreforbud hvis du kører mere end 30% for stærkt, og de 30% er ALLE steder

• #2   27. dec 2004 nej det er ikke kontant betaling... jeg blve taget i sverige på motorvej med 160 der fik jeg da bare en bøde

• #3   27. dec 2004 Nogen der har et link til de PRÆCISE hastighedbegrænsninger?

• White W
    White W Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 31
    #4   29. dec 2004 Morten K: du har jo fået dit svar? Hastighederne på vejene ændres også i løbet af året, vi har f.eks en 110km vej, men her om vinteren sættes det ned til 90, så du kan ikke få det bedre, kik på tavlerne det er dem der afgører hvor hurtigt du må køre.

Niels S: Du har bare været heldig - fuldstændigt som det danske politi kan forlange jeg betaler på stedet kan det svenske også, om man så kan betale de summer er en anden sag og kan man ikke vil de som regel give dig et girokort - overskrider du med mere end 30% i vore dage, ja så er det fløjtende ligegyldigt om du er udlænding eller svensker, du får 2 dage til at komme hjem, derefter er dit kørekort ugyldigt i Sverige, en udenlandsk bil vil få kørekort nummer noteret og tages du atter i Sverige med et noteret kort, ja så er der ikke mere nåde.

• #5   29. dec 2004 Ved ikke om jeg har udtrykt min uklart, men det var det her jeg ledte efter:

Bymæssig bebyggelse 50 km/t
    Landevej - Personbil med påhængsvogn 2) 80 km/t
    Landevej - Personbil samt autocamper <3.500 kg 1) 70-90 km/t
    Motor- og motortrafikvej - Personbil med påhængsvogn 2) 80 km/t
    Motor- og motortrafikvej - Personbil samt autocamper <3.500 kg 1) 90-110 km/t

Godt nytår til alle!

Kommentér på:
Fartbegrænsninger i Sverige?

Annonce