{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.513 visninger | Oprettet:

Nissan i Malmø.. NO GO!! {{forumTopicSubject}}

Nu undrer i jer nok over overskriften og det er der en ganske simpel forklaring på.

Ser i, Jeg havde bestilt tid hos Nissan i Malmø også under et andet navn, Mobility Motors Sweden.

Havde da bedt dem om et stort service, minus bremser, da de netop er bestilt fra USA.
Der udover skulle der rettes nogle småfejl.

Min højre lygtesprinkler kørte ikke ud og spulede.
Min venstre forlygte lyste for lavt.
Venstre siderude kørte op, men derefter ned på halv, når man hev i knappen.
Højre dør hang lidt.

Tænkte at det kom til at koste en formue, men ville gerne ha den skulle være i perfekt form.

Da jeg hentede bilen og kom gående forbi den ind mod Nissan, undrede det mig hvorfor den holdt så langt inde over kantstenen. Normalt når jeg parkere en sænket bil, bliver det med minimum 10 cm fra kantstenen, uanset hvor lav den er. Men sådan er vi jo så forskellige.

Fik så regningen på et stort service, med alle punkter på. Men for hver opgave, udover normalen, var der sat en pris på 0 kr ud foran.

4300 SEK skulle jeg af med. Billigt tænkte jeg.

Men fik så hurtigt bekræftet "hvorfor" det var så billigt. For da jeg kom ud til bilen, var der en stor bule forneden på venstre side. SHIT!
Fik så straks fat i Service chefen (Jimmy Lirbank) og han påstod med det samme at bulen var der da jeg kom!! Kunne ikke tro mine egne øre og prøvede så godt jeg ku at modbevise hans løgne. Kæresten var mit vidne og havde tilmed vist ham et nyligt billede jeg havde på mobilen, hvor man kunne se at skaden ik var dér.

Så begyndte han på bedste betjent stil og udspørge mig hvor jeg holdt parkeret osv osv.

Høre ham så ad hvilken lift de bruger, han siger det er en af dem man kører op på.
Derefter går han ind til sine folk på værkstedet og kommer tilbage og siger at den skade de havde lagt mærke til ude på parkeringspladsen da de hentede bilen, var på højre side og ik på venstre. Men påstår så at de lagde mærke til den venstre da de kom ind på liften.

Den højre lygtesprinkler, kunne slet ikke komme ud da jeg afleverede bilen og da jeg fik den tilbage, kunne den godt køre ud, men ikke ind igen. Dvs at de har prøvet at fikse den, men i stedet lavet en flænge i kofangeren/malingen op over. (Han påstår så at det er noget den har fået engang den har været en smule skadet. MEN har Stig som vidne på at den flænge ikke var der, da vi selv prøvede at fikse problemet, men måtte opgive da sprinkleren slet ikke var til at få ud.

Vi diskuterer så videre og efter meget besvær, ber han om nøglen til bilen og kommer tilbage efter ½ time. Han har så fået rettet bulen ud, men der er stadig ridser på kofangeren.

Han retter så sig selv og forklare at det er en lift med 4 arme på. Men at det ikke kan lade sig gøre at lave den bule, da klodserne på liften er for lave til det. Hvad jeg så fortæller chefen er, at de jo kan skrues op!!

Konstant må jeg modbevise hans argumenter, selvom jeg jo er den uskyldige i denne sag, så derfor ik skal gøres til syndebuk!

Så diktere han at hvis jeg får lavet "skaden" på den højre side (som de kan ha forvoldt!) så laver de gratis den som de selv lige har lavet.
Beder ham om at skrive det ned og få en underskrift på.

2 dage efter tager jeg kontakt til Nissan i malmø og meningen var at de skulle lave en pris på skaden i højre side. Mén jeg fortæller at jeg ikke ønsker at få lavet mere hos dem efter sådan en grov behandling og at de bare skal lave den venstre.

Forstår ikke hvorfor der skal lyves sådan og gives beskyldninger af en hver art, når de ganske enkelt kunne ha kørt sagen over deres egen værkstedsforsikring. Jo næppe fordi mekanikeren bliver fyret for at ha lavet et uheld. Så man undrer sig over hvor det gamle ordsprog bliver af. "Kunden har altid ret".

Så man bør gøre sine overvejelser inden man vælger nissan i malmø.

Mvh en meget skuffet Nissan enthusiast.

Til dem som ikke ved hvad bil der tales om, så er det en 350Z.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan i Malmø.. NO GO!!
  • #1   27. jan 2008 Hmm hvorfor får du ikke lavet eftersyn i DK??? Det gør jeg hver gang og så dyrt er det da ikke..

  • #2   27. jan 2008 Men rigtig surt.....!! Jeg har næsten lige haft min X-trail til eftersyn , der var også en dame der var kommet til at køre ind i min, men heldig nok gik hun ind til dem så nu skal min males lidt om på den ene side.....

  • #3   27. jan 2008 surt man

  • #4   27. jan 2008 MEGA surt!

  • #5   27. jan 2008 Tja.. Havde jo været pisse billigt og helt i top. HVIS de havde behandlet bilen ordentligt.

  • #6   27. jan 2008 Ja det er jo det.....men billigt er ikke altid godt, er der nogen der siger...... men hold kæft du må ære sur på dem derover...var, især når du køre i sådan en dejlig vogn

  • #7   27. jan 2008 Schmeltz: Ja, man kan jo altid være bagklog :o( Er også sidste gang jeg har sat mine ben eller bil dér.
    Surt med din egen. Håber den kommer til at stå lige så flot som den gør nu igen smiley

    Og takker for komplimentet af bilen.


  • #8   27. jan 2008 Undskyld hvis du ikke kige kunne læse hvad jeg skrev er bare lidt træt....hehe smed lige en hæj til dig....!! godnat

  • #9   27. jan 2008 Kim :
    Smid et indlæg på Sunddebat.com , jeg er sikker på de er interesseret i at vide mere om din historie, da det er alle os danskere i Sverige, som evt. kunne komme til at benytte det værksted, jeg syntes desuden at du burde skrive et klagebrev til Nissan Malmö, da de ikke er vandt til at blive klaget over, og det burde ha en god effekt på dem, for din sag...
    Keep us posted om hvordan det går i sagen, evt. på sunddebat.com... simpelthen for dårligt at man skal betale for at få sin bil smadret....
    Held og lykke min ven, super fræk bil du har dig ellers...


  • #10   27. jan 2008 The twins: Takker for indput.
    Har smidt et indlæg derind nu, men er ikke super skarp til at formulerer mig, så tror det bliver svært med det klagebrev. Måske jeg skulle sende dem et link til tråden hér?

    Havde også tænkt at smide klagen videre til Nissan Nordic.
    Hvorfor gå til røven når man kan gå til hovedet ;o)

    Lidt fræk er den da, men ik speciel øko at pendle i.. hehe. (ja ja, jeg tører øjnene og æder en kiks) :o)



  • #11   30. jan 2008 Var nede og hente min bil i dag hos Nissan, efter de har rep´et den skade de lavede. Tror i så ik jeg finder 3 sider udprint fra min klage på Bilgalleri,på mit passagersæde!!!!! Hvad faen skal det betyde? Har jeg nu grund til at være bekymret for min bil, som om det var en slags hævn..

    Fatter dem ikke.. Det er sgu dårligt forretningsførelse..


Kommentér på:
Nissan i Malmø.. NO GO!!

Annonce