{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Skal man ha´ alarm..?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Under et træf her i weekenden var der flere som desværre havde haft indbrud i deres biler. Det satte lidt tanker igang...

Mange af vores biler er jo nemme at bryde op og en rude kan selv den dummeste tyv jo slå ind...

Jeg har været (7-9-13) forskånet indtil videre og håber at kunne gå fri...men...

Jeg har kigget lidt rundt omkring og faldet over denne her.. http://www.onezone.dk/bilalarm/

Har I nogle arfaringer med hvilke alarmer man skal holde sig fra og hvilke der kan anbefales. Hvilke egenskaber er gode og hvilke er ligegyldige...

Egenlig skal den vel være synlig, i form af noget diode-værk, rystesensor, kunne larme og styre centrallåsen... mere..??

Jeg har ikke "tid" til at installere den selv... :o))

Mvh.
Kristian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal man ha´ alarm..??
  • #1   25. feb 2003 Tak Morten.

Den vil jeg lige kigge på også så :o)

Kristian

• #2   25. feb 2003 Alarm? Hvad er formålet? At skræmme tyven? Han ved, at langt de fleste ikke reagerer på en alarm. Ikke for at være negativ, men hvis nogen vil have en bilradio eller mobiltlf., så er de nok ligeglade med larmen. Det går jo hurtigt. Så er det bedre med radioer med kode/aftageligt betjeningspanel. Og så selvfølgelig tage sin tlf. med sig.

• #3   25. feb 2003 Ja, du har fat i noget.

Jeg ar Blaupunkt med keycard, som jeg tager ud og har ikke install. noget haåndfrit såt, så telefonen har jeg i lommen.

Overvejer et Bluetooth men stadig uden holder, da det jo ikke er nødvendigt og sættet kan gemmes væk.

• Zafir B
    Zafir B Tilmeldt:
    feb 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #4   28. feb 2003 Hvis du er bange for at folk stjæler din bil er det en god idé at lave en 'manuel' startspære, hvor du laver en kontakt et meget hemmeligt sted i din bil, så du kan afbryde brændstoftilføslen til motoren.
    De fleste alarmer og startspærer kender biltyve og indbrudsmennesker, så at snyde dem lidt er en god idé... ;o)

Jeg tror det bedste for at undgå indbrud, uden tyveri af bilen, er at rippe den for alt selv... Så der ikke er noget synligt at komme efter.

Kommentér på:
Skal man ha´ alarm..??

Annonce