Skal man ha´ alarm..?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Under et træf her i weekenden var der flere som desværre havde haft indbrud i deres biler. Det satte lidt tanker igang...
Mange af vores biler er jo nemme at bryde op og en rude kan selv den dummeste tyv jo slå ind...
Jeg har været (7-9-13) forskånet indtil videre og håber at kunne gå fri...men...
Jeg har kigget lidt rundt omkring og faldet over denne her.. http://www.onezone.dk/bilalarm/
Har I nogle arfaringer med hvilke alarmer man skal holde sig fra og hvilke der kan anbefales. Hvilke egenskaber er gode og hvilke er ligegyldige...
Egenlig skal den vel være synlig, i form af noget diode-værk, rystesensor, kunne larme og styre centrallåsen... mere..??
Jeg har ikke "tid" til at installere den selv... :o))
Mvh.
Kristian
okt 2002
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
Den vil jeg lige kigge på også så :o)
Kristian
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
okt 2002
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
Jeg ar Blaupunkt med keycard, som jeg tager ud og har ikke install. noget haåndfrit såt, så telefonen har jeg i lommen.
Overvejer et Bluetooth men stadig uden holder, da det jo ikke er nødvendigt og sættet kan gemmes væk.
feb 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
De fleste alarmer og startspærer kender biltyve og indbrudsmennesker, så at snyde dem lidt er en god idé... ;o)
Jeg tror det bedste for at undgå indbrud, uden tyveri af bilen, er at rippe den for alt selv... Så der ikke er noget synligt at komme efter.
Skal man ha´ alarm..??