{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Motror vask. Okay ?? {{forumTopicSubject}}

Vil her snart ha lavet en grundig motor vask.

Planen er at sprøjte godt og grundigt med motor rens og
Derefter 15min ca. højtrykrense alt skidt væk.
Og så igang med pudse kluden og lidt wd40.

Vil så høre om jeg ikk godt kan gørre dette hvis jeg tager batteriet ud og pakker alle elektriske ledninger ind. og sætter plastik pose over luftfilter med strips ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motror vask. Okay ??
  • #1   3. feb 2008 Peugeot er meget følsomme overfor undervognsvask og motorvask.....

der er skiftet mange tændspoler og tørret mange stikforbindelser pga fugtfejl på franske biler i løbet af årene...

• #2   3. feb 2008 så pak alle stik og el-komponenter godt ind, inden du går amok

• #3   3. feb 2008 hvis alt er tæt som det skal være er det ikke noget problem.. hvis hvis der er nogle utætte ledninger kan det godt volde problemer

• #4   3. feb 2008 OKay lyder ikk vildt betrykkende ;(
    Er jo nok ikk alle el komponenter jeg kan pakke ind.
    Tænker på den jeg ikk kan se og den jeg ikk kan nå evt.

Gider sku ikk skille hele motoren ad får det smiley

• #5   3. feb 2008 brug en hedvandsrenser i stedet for en højtryksrense

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #6   3. feb 2008 Bare lad være med at spule helt vildt ned i motorrummet. Har du opblødt skidtet med motorrens først, så kan du næsten nøjes med vandslangen til at fjerne skidtet med...

Men uanset hvad, så undlad at spule direkte på stik og lignende.

• #7   3. feb 2008 Okey, nu gav jeg den så os gas skal det lige siges, lidt for meget måske!
    Jeg gav den noget AT rens, det kunne bruges til alt, facader, motor, olie + tjære osv osv. Det smurte jeg det hele ind i med en kost. Lod det virke i 15 min hvorefter jeg brugte en hedvandrenser med 200 bar og 100 grader varmt vandt med fuld skrald. Det tog det hele og motoren blev skindende blank. Den viste dog en motorfejl men det stoppede da den blev varmet igennem smiley
    Bare fyr den af smiley

• #8   3. feb 2008 husk at afmont. tændspolen helt
    den er MEGET følsom på pug

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#9   3. feb 2008 Jeg har engang kommet til at spule lakken af på vangerne i motorrummet, med vores hedvandsrenser.. Så man skal lige være lidt varsom, der er hug på sådan en krabat smiley

• #10   13. jul 2009 MEN EN god ide er at lade bile stå tænt for at der ikke kommer få meget vand i moter delene.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

#11   13. jul 2009 Sikke noget fis, vil vandet ind i stikkene så kommer det ind - uanset om motoren er tænd eller ej.

Kommentér på:
Motror vask. Okay ??

Annonce