{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med fjernb. Central lås G4??
  • #1   4. feb 2008 virker centrallåsen når du bruger nøglen i døren?

• #2   4. feb 2008 Ja:D

• #3   4. feb 2008 Jeg går ud fra at det er fjernbetjæning eller modtageren ?:s

• #4   4. feb 2008 det er højst sandsynligt fjernbetjeningen der har tabt koden..

så den skal enten kodes om, eller også skal du have en ny som skal kodes igen.

Kan ikke huske hvordan man koder på G4 smiley

• #5   4. feb 2008 okay mathias Tak forhjælpen, jeg har lige været ude og tjekke alle sikringer, og det ser altså ikke ud til der er nogle som er sprunget smiley Det skal lige siget at det er efter min bil havde stået med lys og tabt alt strømen det var sket :S

• #6   4. feb 2008 okay mathias Tak forhjælpen, jeg har lige været ude og tjekke alle sikringer, og det ser altså ikke ud til der er nogle som er sprunget smiley Det skal lige siget at det er efter min bil havde stået med lys og tabt alt strømen det var sket :S

• #7   4. feb 2008 Sad lige og læste inde på vag-cars, og der er en med samme problem dog på en audi, og der kan man gøre følgende:

For at lære bilens centrallås fjernbejeningen har jeg brugt følgende vejledning:
    Indsæt en "anden" nøgle end den der skal læres og sæt tænding på.

- Lås førerdøren udvendigt med den nye nøgle.

- Tryk én gang på "lås op" tasten på den nye nøgle indenfor 5 sek.
    (hvis der er flere fjernbetjeninger trykkes to gange på "lås op" tasten på nøgle nr. 2, inden for de næste 5 sek. osv indtil max. 4 nøgler)

- vent 5 sekunder efter der er trykket på den sidste nøgle og tryk på "lås op" tasten for at låse døren op.

- Slåtænding fra og fjern den gamle nøgle

- Tryk på "lås" og "Lås op" på den nye nøgle.

Kommentér på:
Problemer med fjernb. Central lås G4??

Annonce