{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Hvad er idéen med BilGallieri? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har nu flere gange set folk hakke af hinanden, svine hinanden til og slynge om sig med 1 taller. Jeg troede ærlig talt ikke det var meningen med dette, men har taget grueligt meget fejl.

Folk sætter vel deres bil herinde for at få ris og ros, forslag til hvad de skal gøre bedre og rare ord med på vejen som giver lyst til at gøre mere - eller hvordan?

Jeg kommenterede selv en Vento VR6 for nogle dage siden og skrev jeg ikke brød mig synderligt om kabinen og derfor gav bilen syv. Ejeren returnere så til min konto, for at forklare mig min nyindkøbte bil - som stadig er ret standard - ligner noget fra før krigen indeni og giver mig et ét tal. Fair nok, jeg kan fint leve med den kommentar og er ikke herinde for at vinde præmier eller lign.

Jeg har imidlertid set flere og flere af disse angreb, som folk laver på hinanden og undret mig over en ting. Er hele BilGalleri blot en samling tudeprinser, som ikke kan modtage kritik, men kun vil have ros for deres ting?

Jeg kender ikke svaret, men for mig begynder der sig ihvertfald at tegne sig et billede af dette sites brugere - og det er ikke et synderligt pænt et!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er idéen med BilGallieri?
  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    jan 2003

Følger: 1 Svar: 3
    #1   29. sep 2003 Lige akkurat.

Havde også min bil herinde, men slettede den, for folk kunne bare ikke tage det seriøst.

• #2   29. sep 2003 Thomas

Enig enig, vi har alle forskellig smag, heldigvis da. Jeg synes bare stedet vælter med folk, som ikke magter at der bliver sagt noget "ikke pænt" om deres biler. Det virker lidt som om gennemsnitsalderen herinde. er lige omkring de 14 år - hvilket er en skam, for stedet er godt lavet og tanken er god!

• #3   29. sep 2003 Thomas

Enig enig, vi har alle forskellig smag, heldigvis da. Jeg synes bare stedet vælter med folk, som ikke magter at der bliver sagt noget "ikke pænt" om deres biler. Det virker lidt som om gennemsnitsalderen herinde. er lige omkring de 14 år - hvilket er en skam, for stedet er godt lavet og tanken er god!

• #4   29. sep 2003 smiley Enig

• #5   29. sep 2003 Thomas N, enig enig, det er ikke til at lave om på. Jeg undrede mig blot over tendensen herinde og ville høre om det kun var mig, der undredes over det.

Altid noget man ikke er alene smiley

• #6   29. sep 2003 Jeg vil give dig ret Simon, sådan umiddelbart, har aldrig selv haft min bil herinde, men det man kan læse i de forskellige profiler vidner da meget godt om et hævnmønster i karaktergivningen.
    Men kan på den anden side også godt se, at det er irriterende, at få et 6 tal hvis man har lagt utroligt mange timers arbejde i sin bil.
    Lige angående det angreb fra min navnebror som tilsyneladende var det der gjorde, at du skrev denne tråd.
    Man kan jo sige tingene på mange forskellige måder, og det du skrev til ham var sgu ikke en speciel optimal måde, at skrive det på.
    Personligt mener jeg ikke man kan tillade sig, at sige noget er grimt eller deslige, hvis man ikke i samme sætning fortæller hvad man så synes der skulle gøres for, at dette blev pænt igen. Og det du skrev var bare, at det ikke var pænt, ikke nogen kommentar til resten af bilen, eller til hvordan kabinen skulle forbedres.
    Tror også selv jeg var blevet træt af det, havde nok ikke hævnet mig på den måde.
    Men ellers er jeg enig med dig

• #7   29. sep 2003 Bjørn

Enig, det kunne måske skrives bedre, men alt i alt synes jeg den originale kabine havde været pænere - burde så bare have skrevet det, beklager.

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
    #8   29. sep 2003 SIMON..... AAAAAMEEEEEEEEEEN, som vores gode, James Brown ville sige..... Be my leader smiley Seriøst... Jeg vil være dit discpiel i tykt og tynd... Led mig og dem der ellers vil være med i vores fællesskab, til at gøre Bilgalleri.dk til at bedre sted og et mindre hostilt og fjendsk... Så - Jeg vil hjælpe dig med at hjælpe andre med at være flinke mod hinanden smiley

Jesper

• Morten P
    Morten P Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #9   29. sep 2003 jeg synes det er en fed debat i har gang i og kan kun give simon ret!!

MEN......der vil altid være nogle folk som ikke kan tåle kritik og .... jeg er da nok heller ikke for god selv *S* men jeg vil gerne tilslutte mig jeres forening og håber så at det vil sprede sig uden for internettet også!!

• #10   29. sep 2003 Det er som en børne have her inde en gang i mellem. min mening af bilgalleri.dk, er at man kan vise sin bil, og få gode råd, og skrive sammen med andre bil freaks, og gi sin mening som HJÆLP. men det er sku ikke fedt at man prøver at hjælpe, og så er der nogen der gir lorte kakter tilbage, fordi man skriver at der lige var noget der ville være beder eller ser bedre ud, så kan de sku skrive i sin profil ingen kritik kun ros.
    det er min mening

• #11   29. sep 2003 Jeg har lige i dag fået et 6 tal for min "Super Præmie Slæde" smiley hvor gennemsnittet ellers var 9,68. Nu kunne jeg se at min bil i den samlede vurdering lå højere end den klassiker personen selv havde på listen. Så jeg opfattede klart denne handling som et tegn på at min "moderne" bil ikke skulle ligge højere end hans (fede) Porsche 356.

Og jeg faldt lige i med begge ben, for jeg gav ham igen med samme karakter og et mindre positivt indlæg.

Men hvad der er vigtigere er, at alle dem jeg har skrevet til omkring gode råd m.m. har skrevet tilbage med detaljerede beskrivelser, links til andre sider osv. Og det er dét Bilgalleri går ud på - For mig!

God debat smiley
    /Claus

• #12   29. sep 2003 Jeg Har sgu kun fået gode karaktere herinde, men har også kun været her et par dage. Men har skrevet sammen med en masse flinke bil tosser

• #13   29. sep 2003 Morten J, enig, hvis folk ikke formår at modtage ris, må de gøre opmærksom på det. Måske vi skulle foreslå BilGalleri at man kunne fravælge at få stemmer på sin bil - personligt synes jeg det er meget sjovt og giver nogen mig et 1-tal har de vel en grund.

Claus E; jeg har lige været forbi og smide en kommentar og en karater til din bil - som jeg evigt gerne gad kaste et par beundrene blikke på hvis den en dag kom forbi Århus.

Jeg synes desværre det er en udbredt tendens, at folk bare snyder sig til høje pladser osv. istedet for at gøre tingene bedre og derved opnå højere stemmer. Mit formål med at være herinde, er da også at finde folk med samme interesse og evt. nogen som kan live lidt mere op under hjelmen på min kære Volvo - har ikke fundet dem endnu, men mon ikke det kommer smiley

• #14   30. sep 2003 Brian, enig enig, siden er fed - det er bare de brådne kar der er trælse smiley

• #15   5. dec 2003 Enig, det er ikke ligefrem nogen grim bil han har fikset sig smiley

Kommentér på:
Hvad er idéen med BilGallieri?

Annonce