{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre uden kort ?
  • #1   6. feb 2008 Bøde og udsat..

SÅ lad du hellere vær.

• #2   6. feb 2008 du får bøde, men der er dog formildende omstændigheder, hvis du ER igang med at tagte kortet. .

• #3   6. feb 2008 Det bliver ikke udsat medmindre du har kørt uforsvarligt.
    Ved det af erfaring.

• #5   6. feb 2008 Du får først en bøde på 3500,- næste gang på 5000,- (så vidt jeg husker).
    Der er ingen udsætning de første 2 gange du bliver stoppet, hvis du har været i kravlegård. (Manøvrebane).

• #7   6. feb 2008 3 gang bliver det udsat smiley

• #8   6. feb 2008 Der er en grund til at der er to sæt pedaler i skolevognene! Bliv der når du skal træne!

Seriøst.. Tænker folk sig ikke om herinde?
    Overvejet tanken om at du kunne køre en ned? Tror du forsikringen dækker det?
    Overvejet tanken om følgerne ved at du balrer ind i en, så din passager også kommer til skade?

Men du har da ret.. 300 kr. per ekstra køretime er jo mange penge at spare.. Det er jo vigtigt..
    Tag dig sammen!

• #9   6. feb 2008 Erik P Har fat i det rigtige det er 5k i bøde som min og udsættelse

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 59
    #10   6. feb 2008 Jeg mangler kun køreprøve men det er fandme lang tid at vente 2-3 md og til den tid kører jeg sikkert ikk så "Pænt" til at bestå smiley Men nogle der har nogle kilder ?

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

#12   6. feb 2008 Ja michael.. der er mega lang ventetid på den sidste prøve..

• #13   6. feb 2008 Er selv blevet stoppet imens jeg var igang med af tage kortet ..

Du får en bøde på 5000kr og den bliver IKKE udsat !!!!
    Det blir kun udsat hvis du blir taget INDEN du igang med af tage kortet.

Så det eneste du skal være bange for er en bøde på 5000kr ..

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

#14   6. feb 2008 Okey justin.. men så må jeg vel bare køre pænt hvis jeg overhovedet tar chancen..

• #16   6. feb 2008 5000,- og ingen udsættelse - men hvis du skal køre, så kør ordentligt og et sted hvor der ikke er andre mennesker.

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

#17   6. feb 2008 Så dvs. at jeg kan få den nedsat 2 gange da jeg er igang med kørekort og under udd ?

• #18   6. feb 2008 køb en markræser i stedtfor og tæsk den a på marken,

• #19   6. feb 2008 Dani >>> nej.

• #20   6. feb 2008 du får en flyve skalle, for at udsætte andre's liv på spil!!!!

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

#21   6. feb 2008 Fuck hvor kan man dog blive lovet mange tæsk for et simpelt spørgsmål ?? Det var da helt utroligt sådan i kan svine folk til !!

• #22   6. feb 2008 Dani A: Folk bliver som oftest kun svinet lidt, når de opretter en tråd med et spørgsmål der omhandler at man bevidst udsætter andre for fare...og jo, ved at køre uden kortet udsætter man andre for fare; Selv om man har timerne har man jo ikke bevist at man fatter en daddel af hvad der sker i trafikken...det er det prøven er der for smiley

• Dani P
    Dani P Tilmeldt:
    mar 2006

#23   6. feb 2008 Brian.. det ved jeg godt men har jeg udtalt mig om at jeg ville sætte mig ud i en bil og starte den og så køre ? Så vidt jeg kan læse har jeg kun spurgt hvad der kan ske ved at jeg gjorde det.. men fra at tænke til at handle er der ikk så langt.. men jeg har fandme ikk tænkt mig at tage chancen inden jeg har fået kortet..

Men man ska jo lære lidt for at følge med udviklingen ellers ender man som dem i 3-verdens landene !!

• #24   6. feb 2008 Det er jo heller ikke kun det med at blive stoppet...det er da bare lidt træls når man havner i ekstra bladet..."ung mand uden kørekort slår 8-årig pige ihjel"..og så skal man slås med forsikringen osv. osv. fordi man ikke måtte køre den skide bil i første omgang...

• #25   6. feb 2008 Gerard B
    Ejeren af bilen får IKKE en bøde, min far fik ikke 1kr i bøde. Det er kun ham der køre der får 5000kr

• #26   7. feb 2008
    Bo - Nu har jeg som sagt sev blev taget i af køre uden kørekort i min fars bil, imen jeg var igang med af tagekort!

Jeg fik en bøde på 5000kr og min far fik ikke en kr.
    Dog sagde de at han skulle sige om han havde givet mig lov eller om jeg bare havde taget den.

Hvis jeg havde fået lov ville min far få en bøde, og hvis jeg bare havde taget den ville jeg få en dom for biltyveri oveni.'

Min far sagde så bare at nøglerne altid lå fremme og alle kunne bruge hans bil når de ville. og han havde 4 sønner så han vidste ik jeg havde dem.

Så skete der ik andet end jeg fik en bøde. færdig slut!

• #27   7. feb 2008 Bo Allan J har faktisk ret !! Jeg har lånt min vogn ud til en der ikke havde kørekort !! Han fik en bøde på 5000 kr og jeg fik en bøde på 500 kr for ikke at ha tjekket at han havde styrrepappet !!

• #28   7. feb 2008
    Hvorfor fik min far så ikke en bøde ????????

• #29   7. feb 2008 man får ikk udsat kørekortet.... ved ikk hvor folk få det fra....

er blevet taget i biler som ikk var min egen.. og fik bød på 5000 hver gang..

• #30   7. feb 2008 Justin Curtis
    Skal jeg så ikke kunne sige !! MEN jeg fik en bøde på 500 kr !!

• #31   7. feb 2008 Dan H nej man får det ike udsat når man er igang med at ta det !!

• #32   7. feb 2008 Justin C>> Det svarer du jo selv på...: "Hvis jeg havde fået lov ville min far få en bøde...". I Anja's tilfælde har hun ikke sikret sig at låneren havde kørekort og hvis din far havde givet dig lov havde det jo været bevidst du lånte bilen. Når han ikke fik bøden, skyldes det højst sandsynligt at man vurderer hans forklaring til at være uagtsom, men ikke groft.

• #33   7. feb 2008 Bo Allen - Dig eller mig der er blevet taget i det ? Min far fik ikke nogen bøde, det er hvad jeg ved ..

• #34   7. feb 2008 Justin C: Altså det må sgu være retsinformation der gælder...din aktuelle situation er jo ikke beskrevet i detaljer, ligesom betjenten kan have haft en god dag smiley
    Nedskrevne kilder og henvisninger til lovgivning slår til hver en tid de faktiske oplevelser..de afspejler jo den pågældende betjents humør...og du skriver det jo immervæk som om at det er fakta du kommer med..det er det også, men kun for DIN situation og ikke andet.

Kommentér på:
Køre uden kort ?

Annonce