{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor langt er langt?
  • #1   8. feb 2008 Langt er lige så langt som til Langbortinstand.

    Hvis den er passet er det vel oki.


  • #2   8. feb 2008 Okai, tak.. Ville bare lige høre om det var aaalt for langt..

  • #3   8. feb 2008 altså når du er oppe omkring de km kan en bensin motor ligeså godt have 10000 km til bage som den kan have 100000 km tilbage der kommer helt an på vedligeholdelse og hvordan den er kørt

  • #4   8. feb 2008 Netop, derfor skal du sørge for der er fuld service bog, det er dit eneste bevis for den er passet ordenlig smiley

  • #6   8. feb 2008 det er for meget,

  • #7   8. feb 2008 kender 2 der har bravo og en brava, HOLD DIG VÆK fra en fiat der er gået mere end 170.000KM,

  • #8   8. feb 2008 hmm min tipo havde gået 240000 da den blev solgt og min første uno havde gået over 350000 km så hvis de er blevet holdt ordenligt er det ik noget problem , også er det enlig lige meget hva mærke bil det er .
    min bror havde en brava som havde gået 160000 km , den er godtnok død nu men motoren lever videre i en marea .


  • #9   11. feb 2008 jeg har fiat bravo i 2 år og jeg har brugt på dele til bilen (skal siges jeg har kørt 100km hverdag i år 2) 4-5 dage om ugen + kørsel ved siden af frem og tilbage fra arbejde.

    Bilen er benzin venlig den rykker stort set alt normale by bil'er der ligger og sus'er omkring.

    Der er brugt 16500kr på 2år det har været tandrem da den havde gået det den skulle og derfor tid ikke fordi der havde været nogle problemmer.

    så har der været skifte udstødningen pga det var tid altså jeg ville have et nyt og pænt istedet for det jeg havde da jeg købte den.

    også har der været syn som kostede nye bremser.

    alt i alt hvis du vil have en bil der starter hverdag ikke er dyr i drift

    eller ikke er svær og få masser af sjov til af gejl og kan se total evil ud for omkring 25.000kr i skørter + motor hjelm og lidt polstring af kabinen

    men self der er mange der siger fiat er skidt jeg kan kun sige min standard vogn ligger bedre på vejen end langt største delen af danske biler

    De folk der beklager sig over fiat er et dårlig mærke er fordi de ikke har nosser til og tage fiat og sige fuck jer og vise hvad bilen virkelig er værd de er bange for hvad folk siger for fiat fejler keine smiley og den er billige i reserve dele.

    min har gået 223.000km starter hvergang fuld service bog så bare den er behandlet ordenligt så triller den fanden

    MIN MENING! smiley


Kommentér på:
Hvor langt er langt?

Annonce