{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automatgear vs. Manuel gear
  • #1   9. feb 2008 Jeg vil ikke ha automat gear, da jeg synes det bliver for kedeligt at kører:)

• #2   9. feb 2008 min næste bil har helt sikkert automat gear, jeg er træt af at sidde og skifte gear hele tiden. Og tomatkasserne i de nyere biler spiller bare max

• #3   9. feb 2008 Jeg havde aut.gear i min Micra lidt over et år, og kørte meget i Odense de første mdr og der var det sq dejligt med aut.gear istedet for at sku sidde og rive i pinden konstant.

Bykørsel og kø der er det fandme bare lækkert, men skal man på langtur kan det godt blive lidt kedeligt i længden

• #4   9. feb 2008 Inden jeg købte den svor jeg også at jeg aldrig ville ha andet end manuelt, men det overraskede mig sq hvor dejligt det egentlig er at køre med. Micra er jo ingen ræser, så manuelt gear er egentlig overflødigt, fordi man skifter jo fandme hele vejen op til 5.gear bare for at køre 50

• #5   9. feb 2008 Christina J - nu siger du rive i pinden ikk..................

Nå nevermind........

• #6   9. feb 2008 Nu kan man ikke sige det er en ny bil i og med den er fra 1993 smiley Men da den primært skulle bruges til bykørsel tænkte jeg det var en mulighed med automat.

Vil det ikke også være mere økonomisk med automatgear?

• #7   9. feb 2008 På min K10 (modellen før den du har kig på går jeg udfra) kørte den 3km/l længere ved skift til manuel. Men med aut. ku jeg godt, hvis jeg ikke pressede den til kickdown opretholde samme benzinforbrug med begge gearkasser.

• #8   9. feb 2008 Tror da helt sikkert jeg vil prøve at give det en chance smiley

Hvad med reprationer på sådan noget? Går det let i stykker, eller er det ikke være end normalt?

• #9   9. feb 2008 Bare der er olie på gearkassen, køleren til gearkassen fungere og olien skiftes på foreskrevet interval, så er den de ikke mere sårbare end manuelle.

• #10   9. feb 2008 Once you go auto you never go back hehe...

Ej det er sku lækker, 2 pedaler kør og stop og så er der ikke så meget andet gøjl at skulle tænker over, og idag med de nye dsg gearkasser osv så skifter de jo inden for få milisekunder

• #11   9. feb 2008 Tror jeg har fået svar på det jeg skulle smiley

Vil tage en kigger på bilen i nærmeste fremtid.

Tak for svarene alle.

• #12   9. feb 2008 Ved ikke hvor god teknikken er i en bil fra 1993 om det er med DSG, men det skal da prøves.

• #13   9. feb 2008 WAI - Arhhh ikke korrekt, vil fandme ikke ha aut. i MR2, men erkender jeg indimellem faktisk savner det i Spasseren smiley

• #14   10. feb 2008 Det eneste jeg savner med manuelt gear er 2 ting ..

Når man bakker ud et eller andet sted, kan man med manuelt gear bare koble ud og trille det sidste stykke, smide den i 1. og køre.
    aut.gear, er du nød til at bremse bilen helt ned og holde stille, før du rykker den i 1.

På landevej, eller by for den sags skyld, kan man ikke motorbremse/geare ned på samme måde... Ved godt du kan vælge gear i aut.gearet, meeeen ..

ooh ja, og så er det jo en del nemmere at lege med manuelt gear smiley

Men jeg er blevet megaglad for aut.gear, ville klart vælge en bil med det igen ..

Kommentér på:
Automatgear vs. Manuel gear

Annonce