535 visninger
|
Oprettet:
Audi A3 vs. Golf 4 {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg skal have en ny bil, og det bliver en af de ovenstående. Det bliver en basis 1,6 (jaja, ved godt det er lidt kedeligt for jer;) med 100hk. Jeg er dog meget i tvivl om hvilken det skal være. Eksteriøret er lidt federe på A3'eren, men jeg synes Golfen virker klart federe invendigt. Kan det virkelig passe plastikken omkring instrumentbordet osv. virker meget mere bedre kval. i en VW end en Audi.
Burde det ikke være omvendt.
Hvis nogle har input til hvilken af de 2 de ville vælge, skriv gerne!
Det skal lige siges jeg under ingen omst. overvejer andre biler.
mar 2004
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 19 Svar: 528
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 81 Biler: 12 Emner: 32 Svar: 1.016
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 6 Emner: 25 Svar: 73
Find evt. en Trendlinemodel, der får du lidt ekstra for pengene...
jul 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 79
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 463
Jeg kender til den gamle Golf 4 og den gamle A3, og her må jeg sige at den nye A3 er langt langt bedre.
Udvendigt syntes jeg Golf V har ramt helt forkert og er grimmere end Golf 4
Kort sagt vælg Audi.
jan 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6
Mit valg er mellem a3 1997 og golf 1998, så hvad ville du vælge mellem de 2. Her er golf vel klart overlegen i kabinen, rent kvalitetsmæssigt..?
Enig i at Golf V er ramt forkert.
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 463
Jeg havde præcis det samme valg, da jeg købte min forrige bil og her valgte jeg Audi'en.
Jeg prøvede to Golf'er, men endte med at vælge Audi'en. Jeg syntes absolut ikke at Golf'en er overlegen i kabinen, men den havde måske nogle mindre fordele. Jeg syntes dog de ligner hinanden ret meget så at sige at der er stor kvalitetsforskel er vist lige i overkanten. Prøv evt. at se to biler på bilbasen. Ja jeg syntes faktisk at Audi er flottest.
Ville klart vælge audien stadig. Syntes f.eks. havariblink ser grimt ud sammen med ventilationen i midterkonsol.
jan 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6
Men i det øjeblik jeg siger "okay jeg tar golf'en", kommer alle audi'en fortræfeligheder sgu frem på nethinden..
Damn, jeg gir' den sgu en uge eller to mere før jeg køber en af dem.
Audi A3 vs. Golf 4