{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Stoppet af en flink betjent... {{forumTopicSubject}}

Blev sgu lige stoppet at politiet her for en lille ½ time siden... så godt de kørte bagved og troede de holdt mig ind fordi jeg måske kørte for stærkt men næh nej...

Holder ind og finder automatisk pappet frem og bliver mødt af en mag-lite lige i synet...

De spørger hvem bilen tilhører og de siger bagefter at den tilhører en mand i Nordjylland og jeg svarer at jeg har hentet den for en lille uge siden og at jeg altså har omregistreret den... (gjorde jeg få dage efter)

Men så går han en tur rundt om bilen og kigger lidt... det var en ung betjent og han var heldigvis meget flink.

Allerførst var min bil ALT ALT for sænket og så var mine spejle ikke E-godkendte... spørger med et smil om jeg har ting i bilen jeg ikk må have men svarer nej ;D men det var rigtig godt jeg kørte med nye vinterdæk så det var bare super...
han siger at han sagtens kan indkalde den til syn men det vælger han ikke at gøre bare jeg er klar over tingene og at de helst skal bringes i orden for ellers kunne jeg få evt. problemer senere hvis jeg bliver indblandet i en ulykke....

De bliver kaldt op i radioen og bliver nødt til at smutte... Venter til de er væk før jeg tænder lyset med mine blå dioder i positionslyset hehe...

En rigtig flink betjent som valgt at frelse mig for en masse synsbøvl...

Slap billigt og det var bare rigtig dejligt, så nogen gange kan lovens lange arm være barmhjertig hehe...

Rigtig god aften BG!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet af en flink betjent...
Kommentér på:
Stoppet af en flink betjent...

Annonce