{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 vs vw polo
  • #1   13. feb 2008 uha der er mange fordomme om franske biler, men synes nu sådan en 206'er køre rigtig godt, dog er en polo med det udstyr rigtig lækker og det lyder da til at være en okay fornuftig pris

Hvis de er i god stand begge to med hensyn til rust så synes jeg du skal tage en tur i begge biler og vælg den du synes bedst om.

• #2   14. feb 2008 Hvis det var mig så ville jeg vælge polo'en, efter min mening så får du mere bil i en polo frem for en 206'er, jeg har selv haft en 206 S16 og kvaliteten af de franske biler kan ikke måle sig med den kvalitet som du får i en tysk bil, men jeg siger ikke at en 206 er en dårlig bil, men lige i den samlining så helt klart polo'en, men det er så kun min mening, og der er nok mange andre som har en anden mening.

• #3   14. feb 2008 Har selv en Pug 206 1,6 S16, og stod med præcis samme valg (dog med en nyere Polo). Valgte swom nævnt Pug'en, og har ikke fortrudt det en dag. Jeg fik en større bil, meget større motor, meget mere udstyr etc for de samme penge.

Min kammerat købte en Polo på samme tidspunkt, og vi gav begge omkring 70k for dem. Han er virkelig træt af den sløve motor og den noget mindre bil, hvorimod jeg er rigtig glad for mit valg.

Min pointe: Man betaler meget mindre for mærket i en Pug, og det synes jeg er godt givet ud. Jeg ville gøre det om til hver en tid!

• #4   14. feb 2008 ville da også helt klart vælge 206

• #5   14. feb 2008 Peter E
    nu står der jo ikke lige hvilken motor der er i dem som han har kik på, men du kan ikke helt bruge din sammenligning, da en 206 fra 2000 med en 1.6 motor kun har 90 HK og en polo fra 1996 fås men en 1.6 motor med 75 HK, og der er polo'en 0.3 sec hurtiger en 206'eren, dog køre 206'eren 13 km/t hurtiger på toppen.
    og så er der jo også en del mere udstyr i en 206 S16 en der er i en 206 fra 2000. så det med at man får "en større bil, meget større motor, meget mere udstyr etc for de samme penge". holder jo ikke helt i det her tilfelde, med måske i dit tilfælde.

• #6   15. feb 2008 pug´en er en 1,4 og polo´en 1,6

Kommentér på:
Peugeot 206 vs vw polo

Annonce