{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.905 visninger | Oprettet:

Vectra B - Udskift.af instrumentlys {{forumTopicSubject}}

Jeps... Har købt et kit på dioder.dk, til en Vectra B - MID som er til min bil, men hvor meget skal pilles ud og hvordan, før jeg kan få skiftet de 5 dioder jeg har fået købt mig ? nogen der ved, og som selv har en vectra, hvor dette er gjort ? - Skirv endelig, også hvis i kender nogle genveje dertil smiley

Tommy Christiansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vectra B - Udskift.af instrumentlys
  • #1   4. jan 2005 det tager sin tid når man ikk har prøvet det før....regn med ca 2 timer
    hvor i landet bor du??

mail mig på Vectrai500@ofir.dk

• #2   4. jan 2005 Bor i rinsted - sydvestsjælland.. noget du vil give en hånd med ? har kæmpe garage med lift osv. til rådighed hvis der er brug for den slags smiley - selvom der nok ikke lige er det til udskiftning af diode lys *G* smiley

Forresten, nogen der ved hvilke dioder der sidder i resten af kabinen ? så som, knap lys, varmereguleringen osv ?

MvH igen

• #4   11. mar 2005 Hvis du stadig har brug for info om hvordan man koommer ind til pærene kan du lige skrive til acj@acj-design.dk så skal jeg ta nogle billeder af hvordan man skiller instrumentbordet ad.

Ellers kan jag på det kraftigste anbefal Haynes Repair manual som kan købes ved Thansen for 300kr.

Der står alt hvad man har brug for at vide hvis man skal rode med sin bil. Desværre for nogle står det hele på engelsk.

Kommentér på:
Vectra B - Udskift.af instrumentlys

Annonce