{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Vis jeg må sprøge hvad der sker på BG {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som synes at BG er blivet være.?
De kan ikke komme ind p.g.a de ikke skrive en roman for at blive optaget.

Eller vis der er nogen der skrive for lidt i overskrift, så skal de gør til grin

Eller folk som synes de blive snyt eller andet som de er sur over.

ret mig vis jeg synes der er noget galt.
For vil bare høre hvad ander synes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vis jeg må sprøge hvad der sker på BG
  • #1   16. feb 2008 ...enig!

• #2   16. feb 2008 Helt enig

• #3   16. feb 2008 Hvad helved er det for noget at spørge om Flemming. Og det er Off-topic.
    Og egentlig har du bare en grim bil og er en lort.

Ej spøg til side, er helt enig med dig.

Var bare et plat og sort eksempel på mange herinde.

• #4   16. feb 2008 enig.. der er mange som får pisset i kog over ingen ting

• #5   16. feb 2008 Jannick N
    He he he

• #6   16. feb 2008 jeg må erkende en smule, at jeg er lidt uenig, men til dels også en smule enig.

Nogen folk prøver jo slet ikke, at skrive noget om ens bil ved optagelse, har man en helt standard bil, fair nok - så er der ikke så meget at skrive om, men man må sgu gøre et forsøg. Og har du en lidt mere speciel bil, jamen, så er der jo mere at skrive om, og dem som ikke skriver en skid om deres bil i det tilfælde, giver jeg hvertfald ikke en velkomststemme..

Nogen folk fatter bare ikke at lave en overskrift som relaterer til emnet, hvor svært kan det i grunden være?

Den sidste med at blive snydt forstår jeg ikke helt, så der har jeg ikke lige noget respons på.

• #7   16. feb 2008 helt enig.. Syns sgu efterhånden at det er ren børnehave.. den mindste smule og så er hele verden ved at ramle sammen fordi; det er ikke om biler, latterlig overskrift, ikke nok tekst..... medmindre det er noget fra dem selv naturligvis.... savler sgu bare over bilerne smiley gider slet ikke læse forum mere.. jeg går nemlig i 6. klasse og er hævet over den slags hehehe

• #8   16. feb 2008 Jeg synes sgu det er helt fint at folk med 2 mobilbilleder taget i mørke nede på OK tanken og 4 linjer tekst hvoraf 3 af dem er "hehe" bliver afvist. Det her er et galleri hvor man - eller jeg i hvert fald - sidder og klikker rundt mellem mange biler i løbet af en uge for at læse om hvad der er gjort ved dem og se lækre billeder af det store stykke arbejde der er lagt i mange af dem.
    Så lige det punkt er jeg ikke helt enig med dig i.

• #9   16. feb 2008 Mads P
    Ja det er rigtig, det med at skrive, nogen skrive bare et eller andet.
    Men det jeg var ude efter, var at der skal jo kun skrives om bil, ikke at den er så sej eller den køre bare.
    Om det de skrive om bil er lidt bare det passer til bil så er det ok med mig
    Som du selv skriver er der jo mang standard modeler.

• #10   16. feb 2008 : Kofoed =SSJ= :
    Ja men hvad synes du der kan gøres, for har selv ikke rigtig noget at komme med

• #11   16. feb 2008 HELT ENIG.. Folk mangler bare fyrer deres energi af på et eller andet måde.. Syns også det er fuldstændig latterligt.. Man skal bare være ligeglad..

• #12   16. feb 2008 Så må bare stramme op reglerne.....

• Hr Larsen s
    Hr Larsen s Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
    #13   16. feb 2008 Markedet herinde er ihvertfald efterhånden blevet så fuld og fusk og humbuk med folks såkaldte BYDBYDBYD auktioner, hvor de selv hæver prisen osvosv, gider ikke engang gentage det, jeg forsøgte at gøre opmærksom på en snyder igår, men folks reaktion er at jeg er en tuder eller at jeg bare kan kigge væk fra annoncer, og at folk må selv om de vil snyde andre osvosv.. det er ihvertfald det der har ødelagt markedet gennem det siidste års tid!

• #14   16. feb 2008 jeg er ikke enig.. det er et galleri hvor man helst skal uddybe info og have så mange billeder som mugligt

Kommentér på:
Vis jeg må sprøge hvad der sker på BG

Annonce