{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

DODGE CALIBER VS BMW E46 {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Overvejer at bytte min dejlige Bmw 320 d ud med en Dodge Caliber 1.8.
Jeg kan jo få en næsten ny bil, men er det noget lort?
De virker ikke vildt populære...

Vedkommende vil bytte mere eller mindre lige over!!! http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?adid=133382&source=2#

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DODGE CALIBER VS BMW E46
  • #1   18. feb 2008 begge meget fine biler og alle biler kan fejle noget jo hvis den har overholdt service burde der jo intet være
    held og lykke

• #2   18. feb 2008 Speciel bil, med masser af street respect og coolness. Jeg ville tage Caliberen. Husk det er en amerikaner, så der er masser af kedelig grå plastic i interiøret (der virker lidt billigt)... har en ven der har en Caliber CRD (diesel), og han har indtil videre været tilfreds!

• #3   18. feb 2008 ville beholde BMW'en.
    Holder formentlig prisen meget bedre.
    Forventer også kvalitetene r højere på BMW. Lige fra samle, holdbarhed til kørsel.

Syntes caliberen er en trist bil når man møder dem i trafikken. De har ingen sjæl/karisma. Havde forventet en hel anden bi(større)l da jeg så den første gang.

Så fra min side. NO GO

• #4   18. feb 2008 Din BMW er da meget federe.

• #5   18. feb 2008 Den er simpelthen for grå og kedelig indvendigt, at det grænser sig til, at man sågar får fornemmelsen af, at være i en grå-zone.
    Dodge´n er der ikke meget "street-credit" ved, når først der blæser en Touraq, Q7, Cayenne eller X5 forbi den, eller bare i det hele taget, holde ved siden af den.

Behold din BMW E46, den model er sq´ da langt pænere, i forhold til den Dodge.

• #6   18. feb 2008 Enig med Thorbjorn smiley

BMW har nok den bedste byggekvalitet på markedet... og dodge og tilsvarende (amerikanere) har nok det der ligner den værste.... plastic fantastic..

En Doge Nitro kan til gengæld se overdrevet fed ud... caliber ligner endnu en koreaslæde syntes jeg.

• #7   18. feb 2008 e46 frem for alt.

• #8   18. feb 2008 dogde ligner jo noget de har produceret ved lego, både inde og ude, .. + du kan regne med den er svær at sælge, pisse dyr at have + extremt dyr i dele, og service.

Kommentér på:
DODGE CALIBER VS BMW E46

Annonce