{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.341 visninger | Oprettet:

Ang. ebay - ikke modtaget vare {{forumTopicSubject}}

Godhjerteligformiddag xD

Jeg har over ebay bestilt en vare til en makker.
Det er nu næsten 3 uger siden jeg betale via paypal og varen skulle sendes til min adresse.

Jeg kan nu ikke komme i kontakt med sælgeren som er en stor tuningsshop med gode bedømmelser...

Hvordan "anklager" man dem? Altså hvordan melder jeg dem til ebay at jeg ikke har modtaget min vare?

Mvh Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. ebay - ikke modtaget vare
  • #1   19. feb 2008 Der kan altså godt gå lang tid inden varen kommer jeg ventede næsten 2 måneder på mit bodykit og mange gange skyldes det at fragt mændene er meget langsomme..

MVh Daniel D

• #2   19. feb 2008 Trist... jeg har handlet på ebay masser af gange uden at have været udsat for sådan noget. Har du prøvet at finde deres telefon nr., evt. i google? Prøv at ringe til dem. Hvis de ikke reagerer, skal du kontakte Paypal, da det er dem der kommer til dække tabet.

• #3   19. feb 2008 Daniel: Ja har oplevet leveringstid på over 1 månede, men de har altid svaret

Har skrevet til ham 3 gange nu...men må prøve at ringe så hvis der ikke sker noget, det er bare lidt noget lort, for mangler delen før at maleren kan komme igang...

Troede bare man kunne give ebay besked, så sælger kan se at der sker noget hvis han ikke svarer

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #4   19. feb 2008 Det kan du osse, men det er ikke sikkert ebay gør noget af den grund. Men send en mail til ebays "kundeservice", så svarer de tilbage. Jeg kan ikke huske hvor længe der må gå, men der skulle osse være mulighed for at de trækker pengene tilbage igen.

• #5   19. feb 2008 Du skal logge ind på Paypal og gå ind under Resolution Center, derefter går du ind i "Report a problem" og forklare hvordan landet ligger. At du har betalt og nu svarer sælger ikke.
    Så vil sælger få en besked og at du har klaget som han skal svarer på.
    Alt dette kan Paypal følge med i, så hvis han ikke svarer eller hvis i ikke finder en løsning på problemmer så laver du en "Claim" (Klage) hvorefter Paypal vurderer sagen og evt fryser sælgers konto indtil i har fundet en løsning.
    Har selv gjort dette da jeg bestile noget i Australlien som tog lang tid at få leveret.

• #6   19. feb 2008 David: Du er sq min helt...det vil jeg gøre hvis der ikke snart sker noget. Sender ham lige yderligere en mail og prøver at ringe...og hvis ikke...så må jeg jo bruge de hårde midler...

tak drenge

• #7   19. feb 2008 Er den bestilt fra usa?

• #8   19. feb 2008 Ali A: Nej, tyskland...

Niklas: Det prøver jeg ja

• #9   19. feb 2008 Jeg ventede 8 uger på sidebeklædninger og 4 uger på chip

• #10   19. feb 2008 Strange: Tak tak...det vil jeg da så prøve inden jeg gør andet

Nikolai: Har aldrig haft problemer med paypal og har brugt det mange gange, både til at afsende penge og modtage

Kommentér på:
Ang. ebay - ikke modtaget vare

Annonce