{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Opg: Registreringsafgiften & sikkerhed {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg skal igang med mit AT13 projekt i gymnasiet.

Jeg vil i dette skrive om den danske registreringsafgift og hvilken påvirkelse den har på trafiksikkerheden.

Problemet jeg behandler er at der er færre nye biler på gaden end der kunne være pga. de latterlige priser og herved at der flere der kører galt i gamle biler pga. manglende ABS, ESP, airbags og konstruktionen af bilerne.

Jeg vil bare hører om der er nogen derude der har nogle gode idéer til en problemformulering eller hvad jeg kunne gå i dybten med.

Mvh Christoffer D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opg: Registreringsafgiften & sikkerhed
  • #1   21. feb 2008 Du har jo mere eller mindre lige skrevet problem formuleringen, du skal bare skrive en masse fyld ord ind i mellem smiley

Du kunne sammenligne 2 biler i samme størrelse bare med etc. 20 år i mellem eller 1-2 model generationer, chrash test, nypris herhjemme kontra etc. i tyskland/sverige

Så kunne du gå ind og kigge på ulykkes statestikker for danmark kontra tyskland, og dividerer så det er ulykker pr. indbygger så det bliver "fair"

Dødelig på de danske veje, også i blandt fodsgænger og cykelister, vi vil jo alle hellere rammes af en nye vogn med plastik kofangere blød front osv. i stedet for en gammel øse med jern kofangere!

Det var da lidt at gå igang med

• #2   21. feb 2008 *stavefejl er gratis

• #3   21. feb 2008 Præcis disse ting har jeg skrevet lidt ned om smiley

Udstødsningsgasser, sikkerhed og ja også når man rammes som fodgænger..

Sammenligning er en god idé!

Fx. en gammel fiat punto og en ny. Eller ligende.

Så det virker ikke som om jeg har overset noget? smiley

• #4   21. feb 2008 Har du nogle statestikker over om der er døde flere mennesker på vejene i de seneste år forholds til etc. i 1980erne?

• #5   21. feb 2008 udstønings gasser min bare røv det er ALT ALT for sent at tænke på skulle de have gjordt for 50 år siden

• #6   21. feb 2008 WIA: Nej det har jeg ikke.. Jeg er slet ikke begyndt endnu.. Jeg skal til samtale med mine vejleder her idag. Og jeg skulle bare forberede mit emne...

Har du da nogle guldkorn til mig?:D

• #7   21. feb 2008 Lærere elsker statestikker og tal, og det virker som en god eye catcher at kunne vise på en graf hvordan udviklingen er gået.

Kommentér på:
Opg: Registreringsafgiften & sikkerhed

Annonce