{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kemisk rengøring af BBSére
  • #1   29. feb 2008 Det er svært at afsyre fælge på grund af lakken er så modstandsdygtig, og det der kan tage den laktype, æder også alu'en.

Der er kun en vej, få dem glasblæst.

• #2   29. feb 2008 Har prøver at glasblæse et lille stykke på dem - men aluen bliver ikke pæn - fyldt med små huller og det vil jeg undgå da jeg måske vil polére dem op....

• #3   29. feb 2008 Dem jeg har set der er blevet blæst har fanme været pæne.

Men så er der kun en måde, du må have fat i slibepapiret, du kan starte med en korn:

1. gang: K240
    2. gang: K320
    3. gang: K400
    4. gang: K1000 (vådslibning)
    5. gang: rondelpolering med bumuldspudser med voks (maskine)

Så kan de blive flotte, evt. forhør dig hos en fælgsmed, det kan være de har bedre erfaringer end mig, og kender nogle trylleprodukter..... :0)

• #4   29. feb 2008 prøv Nitromos det er en lak fjerner og tager alle former for lak, har selv lige brugt det på mine tagrelinger, kan købes i alle bygge markeder og det er efektiv.

• #5   29. feb 2008 Har en kammerat som er autolaker, og vi har prøvet med noget rigtigt krads lakfjerner i aften - men under lakker er der ligesom en slags gummihud, og det er den som skaber problemer...men de står natten over med det stads på, og så damprenser vi dem i morgen, og så prøver jeg med en gang glasblæsning....overfladerne er relative nemme at få rene, men alle de huller er svære at komme ind i...øv...:)

• #6   29. feb 2008 Bo P....Nitromors er ikke krads nok - tror det er en slags pulverlak de har fået fra ny..

• #7   29. feb 2008 Jeg fik lakken renset kemisk af mine BBS fælge hos Nr. Felding Pulverlakering lige et par km. syd for Holstebro.

Skjernvej 188A
    7500 Holstebro
    Tlf: 97427033

Det funker fint smiley Billeder kan ses i mit galleri...

• #9   29. feb 2008 Rasmus B....ser fint ud...hva måtte du hoste op med for en omgang rensning..?

Kommentér på:
Kemisk rengøring af BBSére

Annonce