{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.965 visninger | Oprettet:

wandmose køreskole {{forumTopicSubject}}

H@løjz@

Jeg skal jo snart begynde til kørekort uhh glæder mig :D, men har så valgt at tage det hos wandmose i Vester hassing da det er det nemmeste for mig, da jeg ellers har 30km til aalborg i bus hvis jeg skulle der ud, bor i Hals :/, men vil så bare lige høre om der er nogle der har erfaringer med wandmose? har de styr på tingene og får de fat i køreprøverne så hurtigt som de kan osv? er det ellers et godt sted at tage det?

Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wandmose køreskole
  • #1   2. mar 2008 jeg tog mit kort hos vandmose, i hans afdeling i nørresundby, og han er dygtig.. MENER dog det er hans kone der står for det i vesterhassing.. var det i hvert fald den gang, men det er jo nogle år siden. . smiley

• #2   2. mar 2008 mener je også det er (: men er jo underordnet efter som de jo nok kordinere det lidt smiley men har de/han styr på sagerne? og får han hurtigt fat i køreprøverne hvis du/i forstår? (:

• #3   2. mar 2008 ved ikk noget om jylland kommer fra kbh... men hvis han er for langsom til ef bestille teori og køreprøve ska du bare være efter ham og presse på...

Kommentér på:
wandmose køreskole

Annonce