{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

saxo pris ? {{forumTopicSubject}}

sådan lyder min annonce ! læs den nu :

Model : saxo vts sport 100hk.
årgang 2001.
km stand : 131xxx.
servicebog udfyldt, olie skiftet ved hver 10000km.
undervognsbehandlet hvert andet år, så derfor ingen rust overhovedet. den har altid stået under halvtag. og ikke kørt om vinteren!
ekstra udstyr : magicar alarm, du kan starte bilen på fjernbetjeneren, nøgleringen bipper hvis alarmen går, og på displayet kan du se hvilken del på bilen som er blevet åbnet, f.eks døren!
4 vinterdæk medfølger, med helt nye dæk på også!
Anlæg følger også med, Clarion cd afspiller med touchscreen, clarion diskant højtalere i a stolperne, de er blevet støbt i glasfiber og malet i bilens farve. clarion højtalere i hattehylde. dvd afspiller og skærm, skærmen sidder foran gearstangen!
bagagerummet : 10" subwoofer Jbl 400watt RMS. 1 mono alpine forstærker kun til subben. clarion 4 kanals forstærker til resten af højtalerne! der er komplet dolby digital når man ser dvd i bilen!
i motoren er der et komplet kn luftfilter kit. og anden udstødningspot af mærket remus!
forlygter og tågelygter er der monteret xenon lys i 8000kelvin!
men alt i alt en skid dejlig bil, og kører bare suværent!
tror jeg har det hele med næsten, men der er så mange små flotte detaljer på bilen som skal ses!
Bilen har 100hk på papiret standard, men min blev målt til 110,4hk da den blev købt.!

OBS OBS OBS OBS : Der er gået et centerleje, ny gearkasse kan købes til 4000kr hos en ophugger har jeg tjekket, men flytter i lejlighed så den skal bare væk, den kan sagtens køre med defekt leje ingen problem, det skralder bare fra gearkassen !

kun seriøse hendvendelser og INGEN BYTTE!

INGEN BYTTE INGEN BYTTE !

er det ikke fair med alt anlæg osv ? en ny gearkasse så har du en skide god bil med mange fede detaljer !

håber ikke folk bliver sure over at det ligger her, men kommer med hjælp angående min pris !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  saxo pris ?
Kommentér på:
saxo pris ?

Annonce