{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
25.067 visninger | Oprettet:

Bagklap kan ikke lukkes ! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er stødt ind i et meget irriterende problem !

Jeg kommer ud til min cab imorges og smider min taske i garagen, og hvad sker der så.. bagklappen kan ikke lukkes.. den tager altså ikke fat når man lukker den..

"hængslen / låsen" der skal holde om den lille dut og holde bagklappen lukket vil ikke rigtig ta fat..

tænkte at det kunne være pga frosten, men nu har jeg også fået det tørret op osv.. men den vil stadig ikke..

nogen der kender til problemet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagklap kan ikke lukkes !
  • #1   4. mar 2008 ja der skal stå bagagen smiley og ikke garagen..hehe

• #2   4. mar 2008 Sikkert pga frosten at låsen sidder som "åben" dvs den kommer ikke ned og tager fat..

Prøv at tryk lidt frem og tilbage på låsen og så prøv at luk igen smiley

• #3   4. mar 2008 chek om den åbner du har inde i bilen ikke sidder fast i åbningsposision!
    og at hæteren der holder på låse modulet kan gå helt frem!

• #4   4. mar 2008 det har jeg prøvet.. fik "låsen" frigivet med en skruetrækker, så den egentlig sku ta fat nårjeg lukkede den.. men der sker det samme :S

• #5   4. mar 2008 Ford fiesta har samme problem... der hjalp det altid at holde ved klappen og ikke bare smække den i, prøv at ha fat i klappen indtil den er helt nede uden at slippe... ved ikke om det hjælper?

• #6   4. mar 2008 mr. mx6 A ,

problemet er at når jeg får den i åbningsposition, og lukker den, tager den ikke fat, men når jeg så løfter den igen, går den i låseposition..

• #7   4. mar 2008 hmm.. ikke noget af det som er blevet forslået hjælper....

• #8   4. mar 2008 hva med selve mekanismen låsen griber fat om. Kender ikke li BMW's system, men på min gamle vw'er kunne man justere den frem og tilbage.... Den kan godt rykke sig ved evt for hårdt slag eller lign...

• #9   4. mar 2008 G P
    du siger du fik den åbnet med en skruetrejker?
    kan du have bukket hæteren så den ikke for fat i låsemodulet?
    altså den krog der skal gribe den rør messige del af låsemekanismen?

• #10   4. mar 2008 mr. mx6 A

hmm nej det mener jeg ikke at jeg har gjort.. det gjorde jeg nemlig meget "blidt" så jeg blot fik låsemekanismen til at komme i "åbenposition" .. men tror jeg lige piller lidt ved det når jeg kommer hjem fra abrejde idag..

• #11   6. mar 2008 godmorgen til alle..
    jeg fandt ud af hvad der var galt med bagklappen tirsdag aften... brugte godt nok 1-1,5 time på det..

vi startede med at pille hele låsesystemet af, og den fungere fint nok.. så spørgsmålet var bare hvorfor den ikke tog fat når den ramte "den lille dut" som holder bagklappen nede...
    det var fordi, selve låse mekanismen som skal holde om "den lille dut" var bøjet!?!? hvilket ikke giver mening at den kan.. den var bøjet forover.. så den ikke tog fat om "den lille dut" men toppen af dutten, som er en del større end det normale.. så jeg bøjede låsemekanismen tilbage på plads, så den ikke tog fat om hovedet, men "kroppen af den lille dut".. så nu virker det igen.. smiley

og siger mange tak til alle dem som ville hjælpe smiley

• #12   8. feb 2021 Har du en foto af det du bøje tilbage så ville det være stort hjælp for mig

Kommentér på:
Bagklap kan ikke lukkes !

Annonce