{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

MPG-Cap™ {{forumTopicSubject}}

mit spørsmål er så om nogen af jeg har prøvet det og set om det virkelig virker..
jeg er nu kommet i kontatk med sælgeren af dem men jeg ville lige høre inden om de er noget vær.

Til jer der ikke ved hva det er så er her lige lidt info.


MPG-Cap™ er et tørstof "tilskud" (pille) som først "aktiveres" i forbrændings-kammeret og i forbrændingsøjeblikket. Produktet opløser sig i brændstoffet uden at blande sig med det. Herefter føres det sammen med brændstoffet frem til forbrændingskammeret, hvor det danner en katalytisk nano-fase belægning som skaber en katalytisk reaktion ved forbrændingen.
Forbrændingen sker således hurtigere, energien forstærkes og forureningen bliver mindre. Den øgede energi og det øgede tryk på stemplerne er på ca. 30 % hvilket giver en forbedret og øget motorydelse.

Resultatet er et betydeligt lavere brændstofforbrug, større motorkraft, mindre slid og langt lavere forurenende udstødning. Du vil kunne køre 10 til 15 % længere pr. liter og ofte væsentlig mere. Du reducerer udledningen fra udstødningen og du får en meget mere driftsikker motor med langt mindre motorstøj. Ofte vil en "ujævn" motorgang ændres til helt jævn og stabil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MPG-Cap™
Kommentér på:
MPG-Cap™

Annonce