{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Bilmesse / Stumpemarked i Fredericia {{forumTopicSubject}}

Hvem var i Fredericia til bilmesse/stumpemarked i denne weekend ? Jeg var der selv i dag ( søndag ) der var sku mange flotte biler, (især den Lotus Omega saaavle..) men synes desværre der var for mange amerikanere, de er snart så almindelige her i landet at det specielle går lidt af dem, især mustang... hva si'r i andre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilmesse / Stumpemarked i Fredericia
  • #1   10. mar 2008 Var lige forbi, ja der var meget cool, men ikke så meget nyskabende...
    Men hvad f... skete der lige for den babyblå golf 3 der stod i bunden af den store hal.. Shiat den var gay

• #2   10. mar 2008 Havde desværre ikke tid. Stod og vikede til min bil da den kørte til maleren! smiley

Ville ellers gerne have været derned... men min egen bil blev klart opprioteret!

• #3   10. mar 2008 Var der også.. Var ige ved at tage den sorte ferrari med hjem... men kom i tanken om jeg ikke havde pengene til det desværre... Men fuck den var fed.
    Men det er rigtigt der er bare mustanger over alt... Det bliver for meget til sidst. God var der en gt 500 jeg godt kunne kigge lidt på da.

• #4   10. mar 2008 "Men hvad f... skete der lige for den babyblå golf 3 der stod i bunden af den store hal"

Jeg ventede på at den begyndte at hoppe og låget sprang af. Hvad skete der lige med de baghjul? Fuck den var übergejl. Lige til en Thansen reklame. *G*

• #5   10. mar 2008 Uhhh baby blå g3:P

• #6   10. mar 2008 Ha ha.. ja, den G3 var sku lige til en T-hansen reklame.. en golf kan være fed nok, men den der var sku for meget! He he.. Ferrarien, ja jeg kunne også godt nøjes hehe.. det er klart at en GT500 eller en anden gejlet mustang er fed, det er en almindelig jo egentlig også, men der er bare SÅ ,mange af dem.. det er ligesom med golf 2 på de danske landeveje, der er SÅ mange af dem.. haha...

• #7   9. apr 2009 Ja i har fuldstændig ret i at vi har (for) mange Mustanger og for den sags skyld også MGer, men det er jo desværre ik noget vi decideret ka bestemme smiley
    Men der er jo utroligt mange Mustanger i landet, og det er jo en vare der er nem at sælge da enhver dreng jo går og drømmer om at få sig en Mustang som deres første prioritet i amerikanerbil.
    Selv synes jeg også udvalget måtte være mere broget, men sådan er det nu engang smiley

Kommentér på:
Bilmesse / Stumpemarked i Fredericia

Annonce