{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  help me
  • #1   12. jan 2005 Dør håndtagene HELT væk?? Så skal du jo have nogen små motorer som du vel købet samme sted som den specielle alarm du skal have til det..

Til dit bagagerum finder jeg selv en gammel centrallås motor og leger lidt med den, sætter den ind i kredsløbet så den kan gå i fjernbetjeningen smiley

• #2   12. jan 2005 Det alarm til det har jeg ikke set andre end dem til omrking 2500, hvorefter der skal montering til.. som render op hvis ikke du selv kan eller kender nogen der kan. så kommer motorer ved siden af

• #3   12. jan 2005 det bliver sku da dyrt så

• #4   12. jan 2005 Det kan godt blive halv pebret ja.. Jeg havde også kigget lidt på det men vælger så at sætte noget centrallås i, istedet og så den motor i bag og sætte det hele til den alarm som jeg allerede har. Billigere og man kan så få fjernet det klamme nøglehul... men hvis man vil have det andet må man den vej.

Det koster så meget fordi der skal sidde en lille motor ved din dør, som skal agere at du trækker i håndtaget og så skubber den døren op såden lige så den er åben!

• #5   12. jan 2005 men er ikke sikker på de priser.. ring til en forhandler.. de kan måske give et tilbud! men det jeg kiggede på dengang lagde i den prisklasse!

• #6   12. jan 2005 jeg har en magnet ventil i min udspartlede bagklap og det virker fint !!!
    du kan købe et sæt eogle steder til cA. 300

Kommentér på:
help me

Annonce