853 visninger
|
Oprettet:
Pas på Knud fra OneTwoPipe!!! {{forumTopicSubject}}
Han snyder folk, først har han regnet en pris ud, og når man så afhenter bilen et par timer senere!! Så er prisen lige steget med ca. 1000,- og for nogens vedkommende endnu mere..
Har snakket med flere, der har nævnt det samme problem med ham!! Hvor pludselig jernpriserne er steget helt vildt, hvis de har spurgt ham... Jeg anbefaler at man bruger en anden til at lave sin udstødning end ham !!!! Kun en anbefalning.!!
mar 2003
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 54 Svar: 872
Men det lyder da som en træls oplevelse du har fået dig der.
sep 2003
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 6 Svar: 9
Hilsen kalen
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 9 Emner: 44 Svar: 363
Jeg bestiller en "banan" til min Vectra A 20i 16V X20XEV, får en pris på 4000 kg. vilket er biligt, der vil lige gå 4-5 dage............. Efter 18 dage, og ca. 100 opringninger, købte jeg en et andet sted.
Har også talt med flerer som har måtte betale merer end aftalt, ander som har fået noget rigtigt "makværk" der ikke havde meget med "dejlige produkter" at gører.
Flerer havde et helved med at få sine penge tilbage for et totalt ubrugligt produkt.....
Så jeg kan OGSÅ kun advarer mod at handle hos One Two Pipe
jun 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 278 Svar: 921
Det er jo hans problem, men så kan han vel lære at overholde aftaler med kunderne.....
aug 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 267
Han brugte undskyldninger som jernprisen var steget, og fordi det var en turbo bil med de heste, var han nødt til at gå fra 2" til 2½" og det blev altså 1200,- dyrere!! Jeg fik ham presset ned til 1000,- og længere ned ville han ikke gå, han havde jo nøglen til bilen.. Den F... Klovn!!!
jan 2003
Følger: 98 Følgere: 97 Biler: 6 Emner: 53 Svar: 1.542
Bare et par eksempler. Han var over 2 måneder og 100 opringninger om at retunere en banan manifold som jeg havde lånt ham. 2 gange værkstedsbesøg for rigtig dårlig tilpasning og et for en potte der faldt sammen efter en måned. Hvor jeg efter de havde skiftet den fik at vide at jeg selv havde sat den potte på, for det var ikke deres. Sjovt nok havde jeg købt et komplet system af ham, selvfølgelig minus banan da han skulle bruge den jeg havde til at kopiere til hans program.
Desuden sad der på min nye bil samme udstødning på, lyder godt men passer af røven til.
Jeg kan IKKE anbefale ham/dem.
Pas på Knud fra OneTwoPipe!!!