{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.691 visninger | Oprettet:

Bakkens Biler Herning {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har lige en lille solstråle historie som jeg vil dele med jer, og måske den kan få gavn for andre i fremtiden.

For ca. 1 måned siden købte vi en anden biler hos Bakkens Biler i Herning ( www.bekkensbiler.dk ), som ejes af Michael og Steen, som også begge er sælgere i butikken.
Vi bor pt. i København, og forklarede dem at der ville være lidt langt at køre til herning med bilen, hvis der skete noget indefor garantiperioden. De sagde at det ikke var noget problem, hvis der skete noget kunne vi bare vælge et værksted i København, og så få det lavet der. Efterfølgende skulle vi så sende regningen til Bakkens Biler, og så skulle de nok refundere beløbet.
Endvidere forhandlede vi os til en montering af fartpilot, som Bakkens Biler skulle betale.
I sidste uge skete det så, at bøsningen i bærearmen i højre side knækkede, og jeg kørte til Skoda i Glostrup ( det skal lige siges at vi købte en Skoda Fabia 1.9 TDI ). Jeg fik en tid på værkstedet om torsdagen. Så kunne de samtidig montere fartpilot i bilen.
Jeg kontaktede Michael hos Bakkens Biler og forklarede ham, at jeg havde fået en pris på ca. 2000 inkl. moms. for skift af bøsning, samt 3000 kr. inkl. moms for montering af fartpilot. Ialt 5000 kr.
Michael sagde at det var helt ok.
Torsdag afleverede jeg bilen hos Skoda, og de ringede over middag og fortalte at bøsningen i venstre side ligeledes var flækket, så begge skulle skiftes, og der skulle foretages en udmåling af styretøjet. Endvidere kunne jeg først få min bil fredag over middag, så jeg skulle have lånebil endnu en dag.
Jeg sendte en mail til Michael og fortalte ham at begge skulle skiftes, så det nok blev lidt dyrere end først antaget. Jeg nåede dog ikke at få svar retur, før jeg stod og betalte hos Skoda, ialt knap 8000 kr. inkl. moms.
I søndags sendte jeg så regningen til Bakkens Biler, og idag stod alle pengene på min konto igen.

Det kalder jeg fandme service, og jeg kan kun rose Bakkens Biler til skyerne. Så hvis nogle af jer har tanker om at skifte bilen ud, så kør forbi Bakkens Biler i Herning. De er helt sikkert et besøg værd, også selvom man skal køre helt fra København.

Vh Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bakkens Biler Herning
  • #1   12. mar 2008 Det må jeg sige, det er sgu en solstråle historie...
    Det er dejligt at vide der faktisk findes ærlige brugtvognsforhandlere her i landet....

Tillykke med købet....

• #2   12. mar 2008 Nice med lidt positiv kritik herinde også... tak for det smiley

Godt at høre at der stadigvæk er anstændige forhandlere tilbage i dette afgiftsplagede land smiley

• #3   12. mar 2008 Har en lignende historie med Karsten Juul Automobiler A/S i Vamdrup..... Her ringede jeg til ham en lørdag hvor jeg havde set Corsa`en ( som jeg har nu ) på nettet for at høre om han ville resevere Corsa`en til om søndagen, for så ville jeg komme og kigge på den... Det var ikke noget problem... Mødte så op om søndagen og fik stukket nøglerne i hånden og ønsket god tur af Karsten.... Den gik bare rigtig godt ( hvilket den også gør nu, må man sige ).... Jeg forklarede ham at jeg boede ca 350km fra ham og ville komme og hente den, den næste weekend..... Da jeg kom weekenden efter var der helt fyldt tank og hvis der skulle blive noget galt med den skulle jeg bare køre den til det nærmeste aut. Opel værksted og så sende regningen til ham.... Det fik jeg dog aldrig brug for.... Karsten virkede MEGET troværdig og vil meget gerne købe min næste bil hos ham... Så alt i alt er jeg MEGET tilfreds med mit køb...
    http://www.opel-vamdrup.dk/

• #4   12. mar 2008 En rettelse til linket, da dette i indlægget i med stavefejl.
    Den rigtige er www.bakkensbiler.dk

• #5   12. mar 2008 Rart til en afveksling at høre et par positive historier ang. bilhandel og efterfølgende service og hatten af for de firmaer de omhandler,sføli er langt de fleste bilhandlere reele og ærlige,men man hører jo næsten altid kun om de dårlige og brodne kar i branchen smiley

Kommentér på:
Bakkens Biler Herning

Annonce