{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugoet 405
  • #1   12. mar 2008 læg mærke til hvordan den går ved kold motor, hvis det er med karburator, hvilket det vel er, når det er en 89´er.

De har tit med at gå dårlige der.

• #2   12. mar 2008 altså om den kører op og ned i omdrejninger ? og hvad kan det evt. skyldes.

mener den har rendt. ca. 285.000km er det et problem ?

skal siges den står til 6.5k incl. 13 måneders syn.

• #3   12. mar 2008 Nøj en skod spand...
    Ik nok med den er fransk, men vi har lavet 2 på arbejdet af den slags.
    Begge går motoren som et damplokomotiv/gammel diesel traktor og kobling er som at træde på en pedal der sidder fast.
    Begge bile rgjorde sådan uafhængigt af hinanden.
    Og de er trælse at skrue i.
    Men er det en bil du finder behag ved at køre i og ka leve med det med koblingen og ik ska pille noget fra hinanden så er det sikkert en okay bil at komem fra a-b i.
    Men det var ikke en bil jeg ville eje om så jeg fik den tilbudt.
    Også en af de eneste biler jeg føler sådan for...
    Men smag er jo heldigvis så forskelligt...

• #4   12. mar 2008 De har problemer med at stå jævnt i tomgang, og har svært ved at tage gassen.

Tit skyldes det chokeren, som er voks styret.

• #5   12. mar 2008 :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .: Kan koblingen ikke justeres? Vi har selv en, og der er ikke noget problem.

• #6   12. mar 2008 det er nemlig kun til at komme fra a-b i, hmmm er sku lidt spændt på at prøve sådan en så

• #7   12. mar 2008 kasper. voks styret hvilket betyder hva ?

he he, i har nok gættet at jeg ikke er den stærkeste på det her område smiley

• #8   12. mar 2008 Aner det ikke og vil helst ikek skrue mere end højst nødvendigt i fransk da jeg ved de kun går efter hvad de synes er rigtigt og ikke ka lave systemer som er logiske og nemme og forsigtigt ka pilles af og genbruges pænt.
    Det var 2 døre der sku skiftes på den ene og den anden sku bare ha skiftet en dør og lakeres hen af siden.
    Alt vi pillede af gik næsten til på de biler smiley
    Blinklys rudelister osv.
    Og dørhåndtag var næsten umulige at komme til at skrue af...

Men det er bare mystisk de begge gik SÅ elednigt i koblingen smiley
    Første gang troede jeg bare det var manden der havde vænnet sig til at det var et slidt /trævlet kabel eller sådan.
    Men anden gang der syntes jeg det lignede for meget et sammentræf...

• #9   12. mar 2008 Det betyder at der sidder en lille voks "cylinder" som styrer chokerspjældet.
    Det virker sådan at voksen har en meget præcis udvidelses koficent (Altså man ved at voks udvider sig meget nødagtigt ved temperaturstigninger), og på den måde åbner spjældet.

• #10   12. mar 2008 okay, men må jo kigge på den efter bedste evne.

det er ikke en jeg skal skrue i, og bliver bare skrottet eller solgt hvis der går noget videre i stykker på den, skal bare bruge en billig bil fra A til B også faldt jeg over den.

• #11   12. mar 2008 :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .: Det vil jeg give dig ret i, peugeot laver mange ting på mærkligemåder, som er pisse irriterende at arbejde med smiley

• #12   12. mar 2008 Melander .: Hvis den ellers kører fint, vil jeg synes at det er en fin A til B bil.

• #13   12. mar 2008 kasper er jeres også en 1.6 ?

og hvad render den cirka, på en liter benz ?

Kommentér på:
peugoet 405

Annonce