893 visninger
|
Oprettet:
bil skifte {{forumTopicSubject}}
hej vi er ved at finde en anden bil og har fundet en ved Frandsen biler i Viborg.
er der nogen der kender til ham er han okey som forhandler. han virker lidt afgant, men har nogle super fede biler.
hvis i kender til forhandleren, så skriv til mig.
venlig hilsen Lise
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 267 Svar: 1.763
for så har jeg en kammerat der har købt af ham!!!
mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
mar 2011
Følger: 49 Følgere: 54 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 629
Jeg køber en nyere Audi ved Frandsen biler - Og har en god Dialog med Sælger / Anders Aa.
Alle aftaler vedr. køb bliver overholdt - Og jeg modtager bilen som aftalt.
Kort tid efter dukker der problemer op vedr. Oliepumpen. Et kendt problem på denne model - Og dette bliver lavet uden tøven på Værkstedet.
En del af aftalen inden køb var at tandremmen blev skiftet på deres værksted.
Små 1500 km efter køb - HOPPER tandremmen , og ødelægger for en mindre formue. Mekanikker fejl fra starten siger nogen. Men igen bliver dette lavet uden sure miner.
Efter 5 mdr vælger jeg så at få lavet en FDM brugtvogns test på bilen. HER dukker der så sure miner op fra Indehaver af Frandsen biler , Erik Frandsen. Han går dog med til at lave de fleste af tingene på FDM testen.
Bla. Skal bilen spores - Dette får jeg gjort på deres Værksted i Overlund . Det viser sig så ved næste FDM test at bilens sporing er blevet VÆRRE ! Så den må sendes i "byen" og få lavet en ordentlig sporing.
Jeg opdager 30 min efter jeg henter bilen på deres værksted at der er kommet en klar og tydelig ridse på 4-5 cm i min sorte plastic kofanger. Denne vil de selvfølgelig ikke vedkende sig..
Nu bokser jeg så med at få lavet de sidste ting - Samt nye reklamationer. Jeg kontakter værkstedet med mine reklamationer - Der nu kan fortælle mig at mine nye reklamationer skal gå igennem Salgsafdelingen ( indehaver selv ) . Ham kontakter jeg så - og han er straks oppe og ringe - Og det ender med han smækker telefonen på - og ikke vil snakke med mig over telefon. Han vil sjovt nok heller ikke svare på mine Mails ..... Så nu ender sagen ved FDM`s Jurister.
Jeg fik desuden leveret bilen på tyndslidte ( Livsfarlige ) dæk * Billede vedlagt.- Og vil lige påpege overfor Henrik D Thomasen der også har skrevet en anmeldelse , at Frandsen biler var forpligtiget til at skifte dine bremser UDEN beregning. Iht. formodnings reglen.
Jeg vil stærkt fraråde folk at købe en brugt / livsfarlig bil ved Frandsen biler i Viborg.
bil skifte