{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

BMW til drift. {{forumTopicSubject}}

Ja, fik lidt hug for forkert overskrift og placering tidligere idag, så håber at den passer nu ;D hehe.

nå, men sagen er den, at jeg står og VIRKELIG overvejer en tur til det tyske tyskland, for at finde mig en billig bimmer.

Den skal strippes (regner jeg kraftigt med)
Og ellers sættes o til at køre sidelæns.

Det hele skal IKKE koste en formue til at starte med, da jeg kun vil eksperimentere med det til start smiley

Og der nogen der har nogle gode råd, til at komme godt igang? ;D
Evt pros og kons hvad angår de forskellige bimmere?

Ser lidt på f.eks. denne BMW:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=36675326&__lp=73&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=2000&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=21384165&__lp=73&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=2000&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1

Håber nogen gider give sig tid til at hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW til drift.
Kommentér på:
BMW til drift.

Annonce