{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hvad kan man handle med ved køb? {{forumTopicSubject}}

Hej derude..

Jeg er ved at købe ny bil og kigger på en Golf4 1.8 20v.
Den har gået 155.000 er fra 98 og står til 89.000..

Den har en revne i ruden, og ridser i venstre sidespejl og i forkofanger.. ellers er den perfekt. Den holder ved en vw forhandler..

De ville skifte forruden, og omlakere ridserne.. Men jeg kunne jo godt tænke mig at få lidt ekstra med i handlen.. Fx fjernbetjening til centrallås, fartpilot og alt det andet der kunne være godt.. Der er flere der er interesseret i bilen så vil jo ikke presse for hårdt på med kravende.. selvom jeg står som første i rækken til den.. Men spørgsmålet er så.. kan jeg risikere at lægge pres på at der skal smides lidt ekstra lir i bilen? ville satme være ærgeligt drømmebilen smuttede til en anden side..

håber på et fornuftigt svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan man handle med ved køb?
  • #1   15. mar 2008 Pres på, og sig du er klar til at skrive under med det samme - så giver forhandleren ret sikkert noger rabat!

Men altså fj. centrallås og fartpilot kan du jo sætte i billigere selv, så få da hellere nogle kroner i afslag synes jeg.

• #2   15. mar 2008 ja synes også det er bedre og presse ham i prisen og så selv smide de ting i , ligesom Jens snakker om !!

• #3   15. mar 2008 Jens B: det er rigtigt nok.. men mange forhandlere vil hellere smide lidt ekstra i, end at give afslag i prisen.. kunne sagtens selv smide fjernbetjening i til centrallås.. men kunne være federe at spare bøvlet..

**BDOG** : Du har sikkert ret.. men tror han vil vil gøre lidt mere for mig da sælgeren og jeg ser hinanden lidt privat.. så soørgsmålet er om man skal lægge ham i benlås og først gi slip når det er sat i smiley

• #5   15. mar 2008 Christian M: Provokerende, men sjovt smiley kan ikke skade smiley

• #6   15. mar 2008 pres prisen hvis det er... alt det ekstraudstyrs halløj er kun noget man forhandler med på en fabriksny bil, de de nemmere kan give tilbud den vej..

Kommentér på:
Hvad kan man handle med ved køb?

Annonce