{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Peugeot 307 vs. Renault Mégane {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer, der kan svare på, hvilket af disse tilbud der er bedst (Jeg bytter min gamle bil, som er 10-20 t.kr. værd med en helt ny)?:

Peugeot 307 1,6 XR (110 hk) St. car edition udgave med AC, regncensor, aftageligt træk, levering osv. til en byttepris på 215 t.kr.

Renault Mégane Touring 1,6 Family Authentique 16v (115 hk) inkl. Comfort expression-pakke med AC, regncensor, aftageligt træk, levering osv. til en byttepris på 236 t.kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 307 vs. Renault Mégane
  • #1   16. jan 2005 Det er svært.
    Jeg ville nok vælge Megane pga. dens gode sikkerhed, spændene design og der er ikke så mange der har sådan en i forhold til 307.

    Men gode biler du overvejer


  • #2   16. jan 2005 Har intrykket af at Megane'en er en bedre bil, 307'eren er sku' også lidt kedelig.

  • #3   16. jan 2005 Jeg ville vælge 307, for de den kører godt, fordi at den ser kønerer ud end Renaulten.Så er 307 st.car en af de pæneste jeg har set.

    PS. Mine forældre har lige købt en 307 2,0 HDI Edition St.car sidste år. En af de lækreste biler jeg har kørt i.


  • #4   16. jan 2005 Selvfølgelig skal jeg sige Meganen ....

    Men bliver det Meganen så skal du blot sikre dig en af de "gamle" modeller med aut. nedblændeligt bakspejl, da dette af sparremæssige hensyn er fjernet på de nye.

    Syntes at 236 lyder af meget, under forudsætning af at din gamle bil er 10 - 20000 kr. værd.

    Prøv at give mig et kald i morgen mellem 0900 og 1730 så kan jeg se om jeg kan gøre det bedre. 57687002.

    Venlligst Dennis Kristensen
    Volvo/Renault Ringsted.


  • #5   16. jan 2005 Micheal B: Det siger jo bare lidt om hvor meget u har kørt i (-;

Kommentér på:
Peugeot 307 vs. Renault Mégane

Annonce