{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Dankort......... {{forumTopicSubject}}

Siger du også NEJ! har du nu chancen for at blive en del af en fuldt ud lovlig og fredelig landsdækkende protestaktion, der skal få bankerne på bedre tanker.
Dankortet sparer bankerne for millioner af kundebetjeninger årligt, det er åbenbart ikke hvad de ønsker. Derfor skal vi alle gå i banken og hæve 88,75kr, så tit vi kan.
Hvorfor 88,75 kr? Fordi det er en 25 øre, 50 øre, 1 kr, 2 kr, 5 kr, 10 kr, 20 kr og en halvtredser. Den absolut vanskeligste udbetaling og et maksimalt pres på deres kontantbeholdningen.

Torsdag d. 27. januar er en mærkedag i aktionen, her opfordres alle til at møde op i banken og hæve de famøse 88 kr og 75 øre.
Vær med i en aktion der vil skabe historie!
For at deltage i den landsdækkende protestaktion skal du altså blot gøre følgende:

1. Så ofte som muligt gå i banken og hæv 88,75 kr.
2. Alle der har mulighed for det går i banken og hæver 88,75 kr, torsdag d. 27. januar 2005.
3. Send denne mail til så mange folk som muligt på din kontaktliste.

Det er sku for morsomt til at lade være smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dankort.........
  • #1   18. jan 2005 50 øre er yderst billigt, i forhold til hvad banker i landende omkring os tager for en korttransaktion. Gider ikke brokke mig eller lignende, bruger bare kontanter i stedet...

• #3   18. jan 2005 "50 øre er yderst billigt, i forhold til hvad banker i landende omkring os tager for en korttransaktion."

Ja, men det er ikke Danmark, og de har sikkert ikke ligeså mange afgifter/udgifter/Gebyrer osv osv. som vi har i DK..

hvorfor skal post Danmark f.eks. ha 11 kr for at aflevere en pakke, når man lige har betalt 45 kr for at få dem til, at bringe pakken ud?????

Og selv om man henter pakken skal de ha et gebyr på 11 kr.

Er TRÆT af alle de lorte gebyr.. det skal Fjernes efter min mening. Hvad enten det er 50 øre eller ej.
    Jeg er ikke egoist, så tænker ikke kun på hvad jeg bruger mht. dankort, men nogen folk bruger det faktisk mange gange om dagen hele året rundt.. og dem vil jeg gerne hjælpe.

//Out

• #4   18. jan 2005 Er 388,75 ikke et bedre beløb så? det er en 25 øre, 50 øre, 1 kr, 2 kr, 5 kr, 10 kr, 20 kr, en halvtredser, en 100 og en 200.

Eller 1388,75

Man kan da blive ved

• #5   18. jan 2005 50øre, de har en fortjenste på ca 4millioner pr dag...

• #6   18. jan 2005 Ta f.eks. danske bank...
    Man skal betale dem penge, for at hæve sine EGNE penge??
    Hvis man hæver i automaten efter lukketid koster det penge, plus hvis man hæver penge ved kassen koster det også penge..
    hmm.. siger jeg bare!

• #7   18. jan 2005 jeg mener jeg kan hæve 2-4 gange om måneden derefter vil det koste 5kr hver gang jeg skal hæve penge det er IDIOTI.

• #8   18. jan 2005 Hader de fucking banker

• #9   18. jan 2005 Jeg går op og hæver 13388,75 kr ca 388 gange den dag... SÅ KAN DE LÆRE DET smiley

• #10   18. jan 2005 HAHA jeg er helt frisk på den der smiley

• #11   18. jan 2005 Kan give alle ret med at det er for meget at det koster 50 øre for hver gang man hæver med sit dankort. Og ja vi har for mange gebyr. Men hvorfor lade det gå ud over bankerne? Det er jo butikekrne der tjener på det her. For at sige det i meget korte træk så koster det banken penge hver gang man bruger sit dankort. De skal nemlig betale PBS for hver gang. det gebyr som nu er her går så til PBS. MEN... Nu hvor den regl er kommet er det for det første frivilligt for butikken om de vil omkræve penge. For det koster det sammen for butikken at havde en dankortmaskine som altid. og nu skal bankerne give de første 5000 dankorttranssektioner om dagen gratis til butikken. og ca. 85 % af lad os sige Roskilde Banks kunder (altså firmaer) har ikke over 5000 transektioner. Altså går alle de penge som de tjener på gebyr lige ned i butikkens lomme. de 15 % som så kommer ind i gebyr bruger de alligevel på at betale PBS. så bankerne tjener ikke en skid. Det gør butikekrne. og så prøver de at dække over det me at lave egne kort. men problemmet er at gør de det så skal der også gebyr på dem fordi at de ikke må udkonkurrere dankortet. igen en mulighed for butikkerne til at tjene penge. Så lad det ikke gå ud over Bankerne. men ja.. Det er for meget med alle de skide gebyr.

• #13   18. jan 2005 Panoz: Det er 5000 dankorttransaktioner årligt, ikke dagligt

• #14   18. jan 2005 Som Per siger.. Årligt. DIn forklarring er helt i vejret Panoz

• #15   18. jan 2005 ok. Snakker bare med nogle edr arbejdede i en bank og som satte mig ind i situationen. der var det dagligt.

• #16   18. jan 2005 Mikkel T: Ok. ja jeg fik bare at vide at den var sat i kraft.

Kommentér på:
Dankort.........

Annonce