{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

vmaxx undervogn på 206 {{forumTopicSubject}}

Heej ´jeg har lige bestilt sådan en fætter på ctstyling.dk til 3500 men er det nemt nok og sætte på eller skal man ændre på noget ?

skal ikke selv lave det har fået en mekanikker til det men han havde ikke prøvet på sådan en bil før og gad ikke hvis det er noget juks ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vmaxx undervogn på 206
  • #1   21. mar 2008 okay men min er 99´ og en gti hvis det skulle have noget og sige

• #2   21. mar 2008 Det er faktisk meget nemt at monterer især i for af med de gamle husk at monterer mellem
    stykkerne rigtigt. i bag skal den bare justeres i højde, kan dog give problemer.
    Jeg har lige monteret en Mac Johns G-Maxx sammen med en kammerat det tog os en
    eftermiddag og den kører rigtig godt hvorfor betaler du så meget for en undervogn jeg købte
    min hos nvautodele.dk for ca. små kr. 2500,- og det er da en nyere udgave end vmaxx

• #3   21. mar 2008 tjaa havde måske ikke googlet nok smiley

• Nicolaj  B
    Nicolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 43
    #5   22. mar 2008 Hallo Fælgbaronen >alias ctstyling
    Det har du da sikker ret i de ikke kan sammenlignes g-maxx er en nyere model med
    nogle positive ændringer end dem du sælger. Den store prisforskel skyldes hel sikker
    at ct… skal skaffe dem over flere mellemled derved bliver de naturligvis dyrere.

• Nicolaj  B
    Nicolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

#6   22. mar 2008 Hallo Christian &.
    Fælgbaronen >alias ctstyling ja jeg er bekendt med at du bruger mange navne det
    være sig shops samt til indlæg!

Jeg forholde mig udelukkende til ovenstående indlæg men du mener måske ikke at
    kr.1000,- er meget? Vedrørende dine skaffe net shops vil jeg ikke p.t. kommenterer
    men jeg går da ud fra at du driver dem så godt som det er dig mulig.

• Nicolaj  B
    Nicolaj B Tilmeldt:
    sep 2007

#7   23. mar 2008 Hallo Christian &.
    Ja jeg forholder mig til indlæg her på siden og til indlæg der forsøger at fordrejer
    virkelighed til egen salgsfremmende vinding.

• #8   22. apr 2008 Christian

fuck dig min skoda er dyrere end en audi..

Kommentér på:
vmaxx undervogn på 206

Annonce